بیرانوند اگر این مطالب را می‌گفتم باید محجبه باشد/بی‌بی‌سی و کانال‌های هوادار من را می‌زدند.



حجت کریمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره اتفاقاتی که در دوران مدیریتش افتاد به خبرنگاران گفت: سخت ترین ضربه ای که به باشگاه استقلال خورد، ضربه آقای قربان زاده بود. تا الان سکوت کردم تا باشگاه با آرامش کار کند. آنها چندین گل زده بودند و به باشگاه استقلال نفوذ کرده بودند و ما از آنها عذرخواهی کردیم. از جمله مردی که سرپرست (سمیعی) است و نمی خواهم اسمش را ببرم! آقای قربان زاده خیلی پیگیر بود و قرار بود این سمت را آقای قربان زاده به عنوان پاداش کارش که در مورد آقای آجرلو و فتح الله زاده بود، بدهد. آقای آجارلو یکبار او را پشت در نگه داشت و زد!

حجت کریمی ادامه داد: این اتفاقات افتاد و ضربه به باشگاه استقلال دیرینه است و در این دو سال اتفاق افتاد. مشکلاتی وجود داشت. در زمان من بی بی سی و کانال های هوادار از من جلوتر بودند. آن فرد شاغل را زدند چون به شبکه های خارجی وابسته بود و می خواست باشگاه را بزند.

کریمی درباره هلدینگ خلیج پرسیک گفت: هلدینگ خلیج پرس باید تصمیماتی بگیرد که آرامش را به هواداران بازگرداند. بزرگترین سرمایه استقلال همین هواداران هستند. بهتر است در مورد سوال مدیریتی استقلال اظهار نظر نکنیم. افرادی که واقعا ارزشش را دارند باید در این موقعیت باشند. می توانید ببینید چه کسانی بزرگترین باشگاه فرهنگی و ورزشی کشور را اداره می کنند.

حجت کریمی در خصوص حاشیه سازی انتقال علیرضا بیرانوند در ابتدای فصل گفت: میزبان خانه ای بودیم که آقای بیرانوند در آن حضور داشتند و به احترام سفره این میزبان، چیزی درباره این دیدار نمی گویم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: گفتند 40 میلیارد سکه و درهم به او پیشنهاد دادیم که فعلا تکذیب می کنم. ما در آن زمان بر سر یک مبلغ به توافق رسیدیم و در آن جلسه بحث هایی صورت گرفت.

کریمی گفت: اگر مجری این دیدار اجازه بدهد چند نکته را می گویم. اگر این مقدار مجاز باشد، فقط می توانم بگویم که اگر مطالب را ذکر کنم، خارجی باید سر خود را بپوشاند.

بیشتر بخوانید: شکستن نماز، خرید دروازه بان حریف، پول دادن به فلان داور در استخر هتل استقلال، او را دیدم و رفتم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال