بیرانوند: با یک بوسه دوستت دارم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند بار دیگر در نقشی تاثیرگذار برای پرسپولیس ظاهر شد و این بار با دو توپ قطعی و واکنش فوق العاده خود تیمش را به سه امتیاز بازی ارزشمند رساند.

دروازه بان پرسپولیس در شرایطی دومین کلین شیت متوالی خود را ثبت کرد که این بار کار سخت تری در پیش داشت. او در دقایق ابتدایی بازی موفق شد پنالتی امین پورعلی را مهار کند و در دقایق پایانی با واکنشی دیدنی ضربه سرکش گل گهر را به کرنر دفع کرد که می توانست یکی از گل های حریف را خلق کند.

شماره یک پرسپولیس که قبل از جدایی از این تیم و حضور در فوتبال اروپا یکی از بازیکنان تاثیرگذار آنها محسوب می شد، بار دیگر و در بازگشت توانست چهره خاصی از خود به نمایش بگذارد و تاثیر یک دروازه بان شش دانگ را به نمایش بگذارد. . برای گرفتن نتیجه



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره پرسپولیس در جدال با گل سیرجانی علیرضا بیرانوند بود.

بیرانوند: با یک بوسه دوستت دارم!


سرویس خبر شماره: 1862196
10 ژانویه 1401 @ 7:31 ب.ظ
28.7 هزار امتیاز خبر|

23نقطه نظر

بیرانوند در پایان مسابقه بدون گفتگوی خاصی با رسانه ها ترجیح داد به سمت اتوبوس تیم برود تا برای بازگشت به تهران آماده شود. پس از آن بود که درخواست مداوم برای گفت و گوی کوتاه درباره این بازی و اجرای آن تنها با عبارت «دوستت دارم و ممنونم که برای پوشش بازی آمدی» همراه شد و در نهایت در میان ناامیدی خبرنگاران به با او صحبت کن، بوسه ای هم از او دریافت کردند.