بیرانوند برای بازی سنگال هم آماده شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 63 دیدار مقابل اروگوئه بود که علیرضا بیرانوند به دلیل کمردردی که از ابتدای فصل در پرسپولیس او را آزار می دهد، با تشخیص کادر فنی زمین را ترک کرد. برای اینکه این مدافع بتواند فشار بیشتری را در بازی وارد کند.که مهاجمان اروگوئه ای ضربات محکمی به سمت دروازه او وارد کنند و این با واکنش های خوب و سریع بیرانوند همراه باشد، متضرر نشویم.
بیرانوند پس از این دیدار تمرینات فیزیوتراپی را انجام داد اما به تازگی سایت رسمی فدراسیون عکس هایی از آخرین تمرین تیم ملی منتشر کرده که مدافع شماره یک تیم ملی روی آن ها دیده می شود. برنامه ای که نشان می دهد این دروازه بان با گذراندن چند روز استراحت پس از دیدار مقابل اروگوئه، در صورت صلاحدید کارلوس کی روش، شاید بتواند بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران به میدان برود.

عکس: نعیم احمدی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845354
04 مهر 1401 در 04:15 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر


البته منطقی به نظر نمی رسد که سلامت کی روش را که احتمالا دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود و البته در صورت آمادگی کامل این بازیکن و آلیو سیسه سرمربی سنگال به خطر بیاندازد. استفاده شد خب، شاید دوباره در بیرانوند این فرصت برای تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش فراهم شود تا یک بار دیگر خود را محک بزنند و در رقابت های سطح بالا و بین المللی مقابل بازیکنانی مانند سادیو مانه، ستاره فعلی بایرن مونیخ، تجربه کسب کنند.

علیرضا بیرانوند در آخرین تمرین دسته جمعی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش شرکت کرد.

بیرانوند برای بازی سنگال هم آماده شد (تصویر)