بیرانوند; بمب اخلاقی تیم ملی اتریش (عکس)

شاید رقابت اصلی در وهله اول برای قرار گرفتن در فهرست جام جهانی قطر رقابتی سخت با نیازمندان پیام، سیدحسین حسینی و امیر عابدزاده در کنار دیگر مدعیان ملی چون محمدرضا اخباری و … باشد اگر بیرانوند در این بزرگ موفق شود. او در مسیر رسیدن دوباره به پیراهن شماره یک ایران این بار در دوحه رقابت اصلی را دنبال خواهد کرد.

شماره یک ایران در جام جهانی روسیه اگرچه رویای حضور در فوتبال اروپا را نیمه کاره رها کرد و به آرزوی بزرگ خود جامه عمل پوشاند اما برای اینکه جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد به لیگ برتر ایران بازگشت. در پرتغال روی نیمکت نشست و باز هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. او در این هفته ها توانست بار دیگر ظرفیت فنی و کیفی خود را ثابت کند و با زدن تنها دو گل در 6 هفته یکی از بهترین ها بود.

بیرانوند در حین تمرین در ایران از ناحیه کمر مصدوم شد و به همین دلیل بلافاصله پس از تایید کادر پزشکی و فنی از زیر فشار تمرینات رها شد. او البته با حضور پرشور در اولین تمرین تیم ملی در اتریش نشان داد که مشکلی با بازی سنگال و اروگوئه ندارد. باید دید شماره یک ایران این بار با کارلوس کی روش تا کجا به دنبال جاه طلبی های خود خواهد بود و آیا در جام جهانی قطر حضور خاصی خواهد داشت یا…



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز دوم اردوی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش برای بیرانوند خوب پیش نرفت و او به دلیل مصدومیت جزئی مجبور به ترک تمرینات گروهی شد اما همچنان بیشترین شانس را برای حضور دارد. در لیست سرمربی تیم ملی

بیرانوند بدون هیچ حرف و صحبتی به ایران بازگشت تا جای خود را در فهرست تیم ملی رزرو کند و در این راه البته هنوز راه سختی را پیش روی خود می بیند.

بیرانوند;  بمب اخلاقی تیم ملی اتریش (عکس)

سرمربی پرتغالی که کمک زیادی به جاه طلبی های بیرانوند کرده و با اعتماد به نفس خاصی که دارد او را به شماره یک تاریخ تیم ملی در جام جهانی تبدیل کرده است، قطعا مراقب عملکرد اوست. بیرانوند هم در جام جهانی و هم در جام ملت ها که زیر نظر کارلوس کی روش کار می کرد موفق شد یک پنالتی برای این مربی با پیراهن تیم ملی مهار کند و حالا می خواهد اتفاق مهم دیگری را دنبال کند.


سرویس خبر شماره: 1844340
27 سپتامبر 1401 @ 11:55 ب.ظ
13 هزار |

8نقطه نظر

جاه طلبی بی پایان شماره یک؛