بیرانوند: در تیم ملی تقسیم بندی وجود ندارد

وی درباره شایعه جدایی تیم ملی گفت: اصلا چنین چیزی وجود نداشت. من خودم بازی را تماشا می کردم و مهدی طارمی را دیدم که وقتی تعویض شد به دلیل تاخیر تیم زمین را ترک کرد. من عکس العمل مهدی را دیدم و اگر قصد داشت به سردار دست نزند مستقیم به سمت نیمکت می رفت اما رفت تا با همه نیمکت ها اعم از پزشک و لوازم دست بدهد. یعنی هیچ ناراحتی نداشت و مهدی خیلی خوشحال شد و تا آخر بازی ماند و با بچه ها صحبت کرد.

وی افزود: طبیعی است که روحیه تیم تغییر کند. آقای کی روش به ما اضافه شد و ما تیمی بودیم که اکثر بازیکنان آن 8 سال با ایشان کار کردند و شخصیت آقای کی روش را از لحاظ نظم و انضباط تیمی می شناختیم. او زمان زیادی برای کار با تیم نداشت اما می دانستیم که از ما چه انتظاری دارد و دفاع ما چگونه باید باشد و چگونه باید بدود و به هر حال زمانی برای تمرین نبود. دو بازی خوب داشتیم و زمان آن رسیده بود که نشان دهیم روزهای قبل تمرین کرده بودیم.

بیرانوند همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تقسیم بندی گفت: بفکر می کنید وقتی وارد شوید این اتفاقات چگونه می افتد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دو دیدار مقابل سنگال و اروگوئه پس از ورودش به ایران اظهار داشت: اردوی خوبی انجام دادیم و این می تواند کمک زیادی به ما کند. مقابل دو تیم خوب بازی کردیم و این بازی ها می تواند به ما کمک کند. ما نشان دادیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم و امیدواریم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم تا مردم را شاد کنیم و دلشان را شاد کنیم.

علیرضا بیرانوند می گوید وظیفه ملی پوشان این است که با پیروزی در مسابقات فوتبال مردم را خوشحال کنند.

بیرانوند: در تیم ملی تقسیم بندی وجود ندارد

علیرضا بیرانوند درباره اتفاقات اخیر توضیح داد: همه ما ناراحت بودیم. اتفاقاتی افتاده است و ما همه در کنار مردم هستیم. ما در تیم ملی بودیم و فشار روی بچه های تیم ملی بود. در تیم ملی یک قانون وجود داشت که نمی توانستیم عکس العمل نشان دهیم و فقط با بازی های خوب می توانستیم مردم را خوشحال کنیم. ما در کنار مردم هستیم و حق مردم نیست که اینقدر ناراحت باشیم و امیدوارم این حوادث هر چه زودتر برطرف شود و مردم به سعادت مورد نظر خود برسند.

دروازه بان شماره یک ایران درباره عملکرد قوی خود گفت: با تشکر! من روی حفظ درد کمی که در داخل دارم و کمک به تیم تمرکز کردم. ما مقابل تیم های بزرگ بازی کردیم و این ممکن است به حریفانمان در جام جهانی نشان دهد که نباید احساس راحتی کنند. هر تیمی که نتیجه نگیرد حریفش راحت تر است. اینکه سرمربی انگلیس آمد و بازی ما را از نزدیک دید، مطمئناً برایش خیلی خوب است. خدا را شکر حالم بد نیست و بعد از بازی با اروگوئه با نظر آقای کی روش زیر نظر فیزیوتراپیست های تیم ملی بودم و چهار پنج روز این کار را انجام دادم و کار را شروع می کنم. آنها فردا ببینند چطور پیش می رود.

بیرانوند درباره مصدومیتش گفت: وضعیت کمرم از زمانی که با پرسپولیس شروع کردم به همین شکل است. در ایران هم یک بازی درون تیمی انجام دادیم و کمی اذیت شدم. در بازی با اروگوئه می خواستم به تیم کمک کنم اما آقای کی روش فهمید و گفت دوست داشتم قبل از بازی به ما بگویید.

وی درباره شرایط تیم گفت: تیم ما تیم خوبی است و از ابتدا هم تیم خوبی بودیم. اتفاقاتی افتاد و از بیرون فشار آوردند، اما خدا را شکر به شخصیت سابق خود برگشتیم.


سرویس خبر شماره: 1845769
07 مهر 1401 ساعت 21:17 |
758

4نقطه نظر

سرمربی انگلیس وقتی برای تماشای بازی ما آمد، چیزی فهمید.

وی درباره نحوه ایجاد اتحاد مردم با تیم ملی گفت: گوش کنید من می گویم اتفاقی که برای تیم ملی افتاد این است که باید مردم را خوشحال کنیم و این چیزی است که دنبال آن هستیم. آقای کی روش گفت در این شرایط باید با بردهای خوب مردم را خوشحال کنیم. من خودم دوست داشتم وقتی اروگوئه را بردیم مردم خوشحال شوند اما با پیروزی مقابل اروگوئه مردم هم ناراحت شدند. همه با هم صحبت کردیم و گفتیم وقتی آنها در بازی بزرگ ما خوشحال نیستند، باید آنها را درک کنیم و در جام جهانی آنها را بیشتر خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی