بیل: تا زمانی که بتوانم به بازی ادامه خواهم داد

وی ادامه داد: اگر دو سال پیش می گفتیم به جام جهانی می رویم به خودمان فشار می آوردیم. ما ناامید هستیم، زیرا دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این مسابقات نیفتاد. در 2 یوروی آخر که از گروه صعود کردیم انتظار داشتیم همینطور ادامه بدهیم اما فوتبال اینطوری کار نمی کند.

گرت بیل می گوید ما ناامید هستیم زیرا دوست داشتیم بهتر بازی کنیم اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت رخ نداده است.

بیل: تا زمانی که بتوانم به بازی ادامه خواهم داد


سرویس خبر شماره: 1856453
9 دسامبر 1401 در 02:03
944 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات مقدماتی یورو 2024 شرکت خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: تا زمانی که بتوانم و تا زمانی که بخواهم ادامه خواهم داد. بدیهی است که اکنون زمان سختی است. ما دوباره با قدرت به مصاف رقابت خواهیم رفت.

بیل در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات مقدماتی یورو را در پیش داریم که از ماه مارس آغاز می شود. ما چند ماه فرصت داریم تا از فوتبال بین المللی فاصله بگیریم، که مشخصا ناامید کننده است. اما ما دوباره از ماه مارس شروع می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ولز نتوانست به رویای صعود از مرحله گروهی جامه عمل بپوشاند و با شکست 3-0 مقابل انگلیس از دور رقابت ها کنار رفت.

گرت بیل پس از بازی در گفتگو با بی بی سی گفت: همه ناامید شده اند اما ما به آنچه با آمدن به اینجا به دست آورده ایم افتخار می کنیم. باید ببینیم چقدر پیشرفت کرده ایم، اما فوتبال سخت است. تیم ها روزهای بدی را پشت سر می گذارند، ما انتظاراتمان را برآورده نکرده ایم.