بیل و کین: دو کاپیتان تاتنهام خوشحال هستند (عکس)

گرت بیل در حالی که هری کین برای دست دادن به کاپیتان انگلیس نزدیک شد به او چشمکی زد و کاپیتان انگلیس با لبخند پاسخ داد. باید دید پس از این درگیری حساس آیا این فضای دوستانه بین دو کاپیتان ادامه خواهد داشت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری کین و گرت بیل، کاپیتان های انگلیس و ولز قبل از شروع بازی دو تیم زمانی که به عنوان دو کاپیتان با یکدیگر دست دادند، بیش از حد معمول زمان خود را به گفتگو و سرگرمی اختصاص دادند.

بیل و کین: دو کاپیتان تاتنهام خوشحال هستند (عکس)


سرویس خبر شماره: 1856405
8 آذر 1401 ساعت 23:16 |
8.6 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی انگلیس و ولز در آخرین بازی خود در گروه B جام جهانی قطر دقایقی پیش به مصاف هم رفتند. دیداری حساس که انتظار داریم شاهد رقابت سخت و فیزیکی این دو تیم باشیم.

انگلیس امیدوار است با پیروزی در این دیدار رویای خود را مبنی بر صعود به صدر گروه نه رویارویی با هلند در مرحله یک هشتم نهایی ثابت کند. ولز اگر می‌خواهد شانسی برای صعود داشته باشد باید در این مسابقه پیروز شود.

قبل از شروع مسابقه، هری کین و گرت بیل کاپیتان های معروف دو تیم در دایره مرکز با یکدیگر دست دادند. دست دادن کاپیتان ها یک مسابقه فوتبال سنتی است، اما کین و بیل بیش از حد معمول زمان خود را صرف گفتگو و در آغوش گرفتن کردند. این دو سابقه بازی در تاتنهام را دارند و با هم هم تیمی بوده اند.