بی اطلاعی باشگاه فولاد از استعفای گرشاسبی

او اضافه کرد: برای من عجیب است که این خبر منتشر شده است زیرا من چند دقیقه پیش با آنها صحبت کردم و آنها در فکر تجارت باشگاه بودند و چیزهایی که به آنها گفتیم در حال انجام است.

وی در پایان بر ادامه حمایت باشگاه فولاد از جواد نکونام تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد خوزستان و هوادارانش به شدت از آقای نکونام حمایت خواهند کرد و معتقدیم که ایشان مانند سال های گذشته سربلند خواهند بود. ما به آقای نکونام ایمان داریم و امیدواریم بتوانیم با او در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. ما همچنان با جواد خواهیم خندید. حمایت مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره و فولاد خوزستان و هواداران فولاد از سرمربی ادامه خواهد داشت و خود هواداران همیشه می گویند ما به او افتخار خواهیم کرد زیرا او را فوق العاده حرفه ای می دانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او همچنین گفت: در باشگاه فولاد اینطور نیست که استعفای رسانه ای داده شود و اگر فردی قصد استعفا دارد باید نوشته شود و در اختیار اعضای هیات مدیره باشگاه قرار گیرد. البته اگر آقای گرشاسبی هم استعفا بدهد ما مخالفت می کنیم، چون با ما قرارداد دارد. به هر حال فکر می کنم آقای گرشاسبی از کار در باشگاه راضی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعاتی پیش خبری مبنی بر استعفای حمیدرضا گرشاسبی از مدیریت باشگاه فولاد خوزستان منتشر شد که این موضوع واکنش آرمین مرادی، مشاور رسانه ای باشگاه فولاد را در پی داشت و او در گفتگو با خبرنگار ما گفت. : در این دو سالی که آقای گرشاسبی با ما کار کرده اند، انصراف نداده اند.


سرویس خبر شماره: 1855356
03 دسامبر 1401 در 10:08 ب.ظ
9.5 هزار |

2نقطه نظر

مرادی درباره شایعه استعفا خاطرنشان کرد: آقای گرشاسبی گفت که نمی داند مشکل چیست و سوگند یاد کرده که استعفا نداده است. گفتیم اگر می خواهید استعفا بدهید باید کتبی باشد، اما گفتند اصلاً استعفا نیست. هر دو طرف از این همکاری خوشحال هستند و آقای گرشاسبی هم گفت که من دوست دارم در خوزستان زندگی کنم و خود خوزستانی هستم، دوست دارند به مردم خوزستان خدمت کنند.

مشاور رسانه ای باشگاه فولاد می گوید به استعفای حمیدرضا گرشاسبی واکنش نشان داده است.

بی اطلاعی باشگاه فولاد از استعفای گرشاسبی