بی بدیل مانند رئال مادرید؛ 600 روز از آخرین بحران گذشته!

زمان زیادی از آخرین روزهای حساس و تلخ رئال مادرید می گذرد.

بی بدیل مانند رئال مادرید؛  600 روز از آخرین بحران گذشته!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در 600 روز گذشته روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. از فوریه 2021 تا به امروز، باشگاه اسپانیایی 89 بار در مسابقات مختلف به میدان رفته است که 63 بار پیروز شده، 16 بار مساوی کرده و تنها 10 بار باخته است و در واقع رکورد 71 درصد برد را در اختیار دارد. رئال مادرید در این مدت 62 بار در لالیگا به میدان رفته و با 45 برد، 13 تساوی و تنها چهار شکست رکورد فوق العاده ای داشته و 148 امتیاز از 186 امتیاز ممکن و رکورد درخشان 80 درصدی را کسب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1845243
03 مهر 1401 ساعت 19:25
6K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به نظر می رسد آخرین افت رئال مادرید در نتیجه گیری به فوریه 2021 برمی گردد و از آن زمان تاکنون روند نتایج درخشان بوده است. در آن زمان حتی شایعاتی مبنی بر احتمال پایان همکاری با زین الدین زیدان به گوش می رسید اما پس از شیوع کرونا، رئال مادرید تا چند هفته آخر برای فتح لالیگا مبارزه کرد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

فصل قبل این تیم با کارلو آنچلوتی قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده بود تا یکی از بهترین فصل های تاریخ خود را سپری کند. جالب اینجاست که این باشگاه در سال های اخیر هیچ خرید عجیب و غریب و کهکشانی انجام نداده و حتی چند ماه پیش هم نتوانسته با کیلیان امباپه به توافق برسد. اما نتایج در دو سال گذشته برای رئال مادرید خوب بوده است و در این فصل شاگردان کارلو آنچلوتی شروع درخشانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی