بی توجهی پیکان به جنگ استقلال و پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2020175
20 مه 1403 در 2:19 ب.ظ.
1000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بی توجهی دانشجویان عنایتی به هفته گذشته؛

خودروسازان توجهی به برخوردهای رسانه ای و اعتراضات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارند.

بی توجهی پیکان به جنگ استقلال و پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که محل بازی پرسپولیس و پیکان استقلال راز بزرگی در هفته های پایانی لیگ برتر محسوب می شود، سران باشگاه پیکان بی سر و صدا مشغول فعالیت و شروع بحث های مربوط به استقبال از استقلال هستند. آخرین بازی لیگ امسال را انجام ندادند.

طبق اعلام سازمان لیگ، باشگاه پکان قرار است در هفته سی ام در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال باشد. از سوی دیگر هواداران استقلال معتقدند از آنجایی که جدال برای قهرمانی شروع شده و می تواند تا هفته گذشته ادامه داشته باشد، حق دارند از تیم خود در ورزشگاه حمایت کنند اما این ورزشگاه شرایطی دارد که گنجایش تماشاگر را ندارد و به همین دلیل این مسابقه بدون تماشاگر برگزار می شود. سوالی که برخی از لیدرها و مسئولان استقلال با آن مخالف هستند.

سران باشگاه پرسپولیس نیز از حضور در ورزشگاه خالی از تماشاگر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گلایه دارند. پاس در ورزشگاه با پروتکل زیر ساپورت و. نظارت بر سازمان لیگ

به زبان ساده، جنگ بزرگی بین استقلال و پرسپولیس در جریان است که همه رسانه ها را درگیر خود کرده است، اما سران باشگاه پیکان نسبت به این جنگ بزرگ کاملا بی تفاوت هستند و در آرامش مشغول انجام کار خود هستند و هدف اصلی پیکانی ها این است که امتیاز. حضور در لیگ فصل آینده قطعی خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی