تئوری جنجالی ستاره استقلال/ در روزهایی که هیچکس به فوتبال توجهی نمی کند، اتفاقی می افتد!

هافبک استقلال درباره این دیدار گفت: در این چند سالی که مقابل فولاد خوزستان بازی می کنیم، هرگز چنین فرصتی برای گلزنی ایجاد نکرده ایم و این که بگوییم استقلال خوب بازی نمی کند یا شانس گلزنی ندارد کمی بی انصافی است. ” در ابتدای فصل هنوز تیم ها به سطح آمادگی نرسیده بودند و به همین دلیل زمان بر بود اما الان معتقدم هیچ تیمی به اندازه استقلال فوتبال زیبایی بازی نمی کند.

هافبک لس بلوز در ادامه انتقادات خود گفت: چنین مسابقاتی 6 امتیاز محسوب می شود. وقتی یک بازی را به تساوی بکشید که قطعاً می توانید برنده شوید، بر پیشرفت تیم تأثیر می گذارد. اینطوری احساس می کنم در روزهایی که هیچکس به فوتبال توجهی نمی کند، سعی می کنند حق استقلال را بخورند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آرش رضوند هافبک استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی به فولاد رفت و در جمع شاگردان جواد نکونام حضور داشت، با اشاره به اشتباهاتی که ادعا می کند تیمش در جریان بازی این هفته متحمل شد، اعتراض خود را نسبت به عملکرد این تیم اعلام کرد. داوری در این بازی

رضاوند درباره تقابل تیمش با باشگاه فوتبال خوزستان و توقف این دعوا گفت: هرکسی که فوتبالیست هم نیست اگر صحنه های مسابقه را دید حداقل یک پنالتی به ما می گوید. در مقایسه با سایر پنالتی های لیگ برتر، قطعا برای ما اشتباهاتی رخ می دهد، اما نمی دانیم چرا حتی یکی از آنها به عنوان پنالتی اعلام نمی شود. برای من جالب است که بدانم چرا حتی یک بار هم خطای داوری به نفع ما نمی شود؟ مثلا به اشتباه گل یا پنالتی را اعلام می کنند.

رضاوند با انتقاد از عملکرد داور در این بازی، مدعی شد که حاج ملک پیش از این در داوری بازی استقلال اشتباه کرده بود: آقای حاج ملک به ما گل قطعی را اعلام نمی کرد و پنالتی واضح مهدی قیدی را اعلام نکرده بود. این مسائل بر روند تیم تاثیر می گذارد. مثلا در بازی با پیکان 4 امتیاز را آنطور از دست دادیم، اگر VAR بود چنین اتفاقاتی می افتاد؟