تاتنهام هاتسپر به دین هندرسون دروازه بان منچستریونایتد علاقه مند است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

اما به کنار توقف شوت، علائم سوالی در مورد توانایی او در رد کردن از پشت و تمایل او به ماندن روی خط وجود دارد.

جایگزین بلند مدت DDG

در این گزارش آمده است: “تاتنهام به دنبال جایگزین های احتمالی برای شماره 1 فعلی هوگو لوریس قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و هندرسون را به همراه جردن پیکفورد از اورتون در نظر می گیرد.”

اما پس از یک مصاحبه انفجاری علیه باشگاه مادرش، علامت سوال هایی پیرامون آینده او در یونایتد وجود داشت. اما به نظر می رسد دوران حرفه ای او در یونایتد ممکن است به پایان برسد.


پس از فتح جام کارابائو، منچستریونایتد این شانس را دارد که پس از کسب اطمینان از صعود به نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ اروپا، به کابینه جام‌های خود اضافه کند.

در صورتی که منچستریونایتد تصمیم بگیرد که دین هندرسون را ترک کند، تاتنهام هاتسپر علاقه مند به جذب دین هندرسون در تابستان است.

این گزارش اضافه کرد: “با این حال، علاقه اسپرز به هندرسون می تواند لوی را ترغیب کند تا برای مذاکره بر سر معامله با کین بازتر باشد.”

جالب اینجاست که در این گزارش اشاره شده است که یونایتد به دنبال جذب رکورددار گلزن اسپرز است هری کین و این می تواند اسپرز را وادار کند که رویکرد مطلوب تری در مورد فروش کین به یونایتد در پیش بگیرد.

یونایتد نیز گزینه ادغام مجدد را دارد دین هندرسون در ترکیب اصلی تیم او در دوران حضور قرضی خود در ناتینگهام فارست عالی بود.

مطابق با ESPN، تاتنهام هاتسپر مایل است وارد شود و از خدمات هندرسون استفاده کند زیرا آنها به دنبال یافتن جایگزینی طولانی مدت برای هوگو لوریس هستند.

انتقال هندرسون می تواند به پیگیری کین از یونایتد کمک کند

اما باشگاه همچنان برای ارائه راه حل بلندمدت جدید باز است و پیوندهای مداومی با افرادی مانند دیوید رایا از برنتفورد و دیوگو کاستا دروازه بان پورتو وجود دارد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/22/tottenham-hotspur-are-interested-in-manchester-united-goalkeeper-dean-henderson-261626/ منبع:

قرارداد این بازیکن اسپانیایی قرار است در این فصل به پایان برسد و آخرین گزارش ها حاکی از آن است که احتمالا قراردادی جدید اما با دستمزد بسیار کمتر به توافق می رسد.

مجموعه مهارت های او با روشی که اریک تن هاگ می خواهد با سرمربی هلندی که ترجیح می دهد از یک خط دفاعی بالا استفاده کند، مناسب نیست.

در دو بازی اخیر، یونایتد مدعی پیروزی شد، علیرغم اینکه حریف چندین حمله ارزشمند را آغاز کرد. شیاطین سرخ دروازه بان یونایتد داشتند داوید دخیا برای تشکر از بردها.