تاثیر شکست بر PSG; جدایی ستاره در تابستان



سرویس خبر شماره: 1817440 |
11 فروردين 1401 ساعت 13:58 |
26,557 امتیاز خبر|

6نظرات

سران پاری سن ژرمن قصد دارند در تابستان امسال یک استراتژی جدید در پنجره نقل و انتقالات ارائه دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در فصل های اخیر همواره خریدهای درخشان و گران قیمتی را در نقل و انتقالات انجام داده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
یکی از شلوغ ترین پنجره های نقل و انتقالات این تیم در تابستان گذشته، جذب نام های بزرگی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما بود که همگی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوستند. بسیاری ادعا کردند که بهترین تابستان ممکن برای باشگاه فرانسوی بود.
با این حال، شرایط آنطور که باشگاه برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت و هیچ یک از این خریدها نتوانستند درخششی را که در تیم های سابق خود داشتند تکرار کنند. پاری سن ژرمن چندین شکست در لیگ را پذیرفت و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

حالا به نظر می رسد این موضوع و ناکامی ها روی استراتژی باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده تاثیر گذاشته و تابستانی متفاوت در انتظار این تیم است. اگرچه نام بازیکنان بزرگی چون عثمان دمبله و پل پوگبا همچنان در لیست خرید این تیم به گوش می رسد، اما ممکن است ستاره هایی از این تیم جدا شوند.
روزنامه فرانسوی L’Equipe معتقد است بازیکن اصلی که به زودی پارک دو پرنس را ترک می کند کیلیان امباپه است، اما این احتمال وجود دارد که لیونل مسی و نیمار نیز در آستانه جام جهانی 2022 قطر از پاری سن ژرمن جدا شوند و فوتبال آمریکایی. لیگ. مقصدی ممکن برای این امر است. دو بازیکن هستند.
آنخل دی ماریا، جولیان دراکسلر، جورجینیو وینالدوم و مائورو ایکاردی دیگر نام‌های شناخته شده‌ای هستند که احتمالا تابستان آینده پاری سن ژرمن را ترک خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی