تاثیر یک تیم شجاع در صعود سپاهان


سرویس خبر شماره: 1821568 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 19:56 |
247 |

0نظرات

مبارزه سخت برای کسب سهمیه

قطری ها در شرایطی وارد مسابقات شدند که شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت بدون خط دفاعی اصلی تیمشان بود و علیرغم قرار گرفتن در گروه نسبتاً سختی تا اینجای کار، کار خوب و قابل قبولی به نظر می رسید و مدعی راه هشتم شوید. مرحله نهایی این نبردها

نکته حائز اهمیت در مورد الریان این است که اگر امشب شرایط طبق نظر سپاهان پیش برود و آنها با غلبه بر الدحیل و توقف التعاون در رده دوم قرار گیرند، نتیجه بازی عصر فردا بین تیم قطر و الهلال رقم خواهد خورد. برای اصفهان بسیار مهم باشد. .

در لیگ قهرمانان آسیا امسال نیز مانند فصل گذشته از بین پنج تیم دوم گروه خود، تنها سه تیم به مرحله حذفی صعود می کنند. طبیعتا در وهله اول امتیاز تیم ها ملاک کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب دومین تیم برتر است و در صورت مساوی بودن امتیازات، کار با تفاضل گل کشیده می شود.

اگر پیروزی سپاهان مقابل الدحیل را فرض کنیم و این تیم دوم گروه شود، تیم نویدکیا 10 امتیازی شده و منتظر نتایج تیم های دوم گروه های دیگر است. در گروه E نسف قارشی و الفیصلی تیم هایی هستند که به احتمال زیاد هر دو راه را طی می کنند و جزو تیم های دوم این گروه خواهند بود.

با فرض پیروزی نیروی هوایی در بازی صبح امروز مقابل بمبئی سیتی، این تیم نیز 10 امتیازی خواهد شد و در کنار سپاهان قرار خواهد گرفت که تفاضل گل تیم عراق بسیار مهم خواهد بود. الریان که اکنون 10 امتیاز دارد. در نتیجه دیدار این تیم مقابل الهلال بسیار مهم خواهد بود و شکست شجاعانه تیم شجاع می تواند خبر خوبی برای سپاهان باشد. البته اینها همه در شرایطی بود که خود سپاهان امشب از سد الدحیل گذشت و التعاون نتوانست پاختاکور را شکست دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نتیجه دیدار شباب الاهلی 9 امتیازی مقابل فولاد نیز حائز اهمیت است. اماراتی ها در صورت تساوی 10 امتیازی خواهند شد و به لطف پیروزی 8 بر 2 مقابل الغرافه تفاضل گل بسیار خوبی خواهند داشت و می توانند در رده دوم تیم های برتر قرار گیرند. در این صورت تنها یک سهمیه برای دو تیم برتر باقی خواهد ماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم الریان که عملکرد خوبی در لیگ ستارگان قطر نداشته است، برخلاف سایر تیم های قطری از جمله السد قهرمان لیگ و پنجمی الغرافه، نتایج قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد. . و اکنون یکی از تیم های رقیب است. صعود به دور بعدی این نبردها در نظر گرفته شده است.

الریان می تواند یکی از رقبای احتمالی سپاهان در راه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشد.