تاج: با رنار روی یک نکته هم توافق نکردیم

تاج در ادامه گفت: آقای لوپتگی نرفت و ما پیش رنارد رفتیم. رنار آماده بود تا با ما قرارداد ببندد، اما او گفت که در سپتامبر، یعنی بعد از جام ملت های آفریقا خواهد بود. دو بازی در خرمد داشتیم و بدون سرمربی رفتن به پلی آف عملی نیست و این شوخی است. تصمیم گرفتیم از رنارد بگذریم. سفیر ما آقای دکتر صادق با سرمربی تیم اسلواکی صحبت کردند، بعد گفتند ما هم نمی توانیم او را بیاوریم و ایشان هم گفتند که می خواهم سرمربی تیم ملی بمانم. بعد از آن به سراغ آقای ویلموتس رفتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج صبح امروز در برنامه ورزشی حاضر شد تا به سوالات درباره قرارداد مارک ویلموتس پاسخ دهد. تاج در بخشی از سخنان خود به تشریح گزینه هایی که فدراسیون فوتبال قبل از عقد قرارداد با ویلموتس برای مدیریت تیم ملی در نظر داشت، پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1835749
07 مرداد 1401 ساعت 12:02 |
271 |

0نقطه نظر

بدون سرمربی نمی توانستیم به مسابقات برویم.

وی افزود: زمانی که قرارداد با لوپتگی لغو شد به سارا رنارد رفتیم. آقای ترابیان با آنها صحبت کرد. قراردادی که آقای لوپتگی به ما پیشنهاد داد حدود 3/3 بود و به این نتیجه رسیدیم که امکان پذیر نیست. از نظر مبلغ نه، چون ما روی مبلغی که می توانیم بدهیم توافق کردیم، زیرا یکی از بحث ها این بود که چرا نمی توانید پول را به ویلموتس بدهید و یکی از دوستانم گفت که آنها اصلاً پولی ندارند، بنابراین اکنون نشان می دهم چقدر پول داشتیم

مهدی تاج با نام مستعار هروه رنارد گفت شهریور می تواند سرمربی تیم ملی شود.

وی گفت: برنامه 90 نظرسنجی انجام داد که مربی داخلی است یا خارجی که 93 درصد مردم گفتند مربی درجه یک خارجی است. زمانی که به دنبال مربی خارجی بودیم، یکی از گزینه های ما لوپتگی بود. ما سه جلسه بزرگ 2-3 ساعته با لوپتگی داشتیم و سفیر محترم هم آنجا بودند. برای سومین بار رفتیم تا قرارداد ببندیم اما ناگهان نظرشان عوض شد اما بیماری پدرشان را مطرح کردند و گفتند پدرم سرطان دارد و من نمی توانم به ایران بیایم و یک ماه دیگر به من اطلاع دادند. یا دو.