تاج برای حمایت از تیم قلانوی با کوالالامپور تماس می گیرد


سرویس خبر شماره: 2051422
7 جولای 1403 ساعت 19:23 |
392

0نقطه نظر

مشورت با رئیس فدراسیون برای حمایت بهینه؛

رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی پس از قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 و مشخص شدن حریفان تیم ملی در این رقابت ها به گفت و گو پرداختند.

تاج برای حمایت از تیم قلانوی با کوالالامپور تماس می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از گفتگو با مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی و همچنین با امیر قلانوی، سرمربی تیم ملی، به گفتگو پرداخت. برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026.

سرپرست فدراسیون در این گفتگوی تلفنی بر لزوم برنامه ریزی منسجم و همه جانبه برای آمادگی ملی پوشان برای حضور در این رقابت ها تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد کادر فنی شایسته و بازیکنان پرتلاش تیم ملی شرایطی روان و خاطره انگیز را تجربه کنند. بالا آمدن. در مسابقات جام جهانی برای سال 2026 اعداد بسازید.

وی همچنین از رایزنی های فشرده فدراسیون برای پیگیری برنامه های مربوط به حمایت بهینه تیم ملی برای حضور موفق در این مسابقات خبر داد.

در این گفتگو امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ضمن قدردانی از زحمات انجام شده از عزم و اراده ملی پوشان برای کسب موفقیت های جدید صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در این راستا حمایت همه جانبه همه نهادهای ذیربط با تیم ملی کشورمان هماهنگ خواهند بود.

رئیس فدراسیون همچنین در این گفتگو دقایقی با مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی گفت و گو کرد و برای او در کار حرفه ای آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی