تاج: رقبای ما مبالغ زیادی سرمایه گذاری کرده اند


سرویس خبر شماره: 2051498
8 جولای 1403 ساعت 12:54 |
558

3نقطه نظر

شکاف ها باید به سرعت حل شوند.

مهدی تاج معتقد است تیم های فوتبال و فوتسال ایران نباید جایگاه فعلی خود را در رنکینگ جهانی از دست بدهند.

تاج: رقبای ما مبالغ زیادی سرمایه گذاری کرده اند

به گزارش “ورش سه”، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای شرکت در انتخابات در مجموعه ورزشی شیرودی حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: فوتبال را نمی توان با هیچ پدیده اجتماعی مقایسه کرد. هیچ پدیده ای نداریم که 1.5 تا 2 میلیون نفر را به ورزشگاه و خانه هایشان بیاورد و 50 تا 60 میلیون تماشاگر داشته باشد. خوشبختانه این تعامل را با وزارتخانه ها به ویژه ورزش و جوانان داشتیم که همچنان با هم کار می کنیم. با این وجود، انتظار می رود تعداد کرسی های بین المللی در دولت آینده افزایش یابد. انتظار دارم مردم با هر سلیقه ای رای دهند. ریاست بر آرای مردم است و با یک رای بیشتر می توانید کارهای بهتری انجام دهید و با حمایت بهتر کار کنید.

او ادامه داد: فارغ از این، فوتبال عناوین و مکان های بین المللی خوبی دارد. فوتبال ما بیستم جهان، فوتسال ما چهارم جهان، فوتبال ساحلی ما سوم جهان و بانوان ما هشتم جهان هستند. ما نباید آنها را از دست بدهیم و باید آنها را ارتقا دهیم. در زمینه تجهیزات ورزشگاه کمبودهایی داریم که باید برطرف شود. با این حال، یک دوست می تواند به حل سریع این مشکل کمک کند و اتفاقات خوبی در فوتبال بیفتد. فوتبال پر از حساسیت است و همه چیز جسورانه است. این حساسیت باید در حوزه دولتی هم وجود داشته باشد.

تاج با اشاره به سرمایه گذاری رقبا گفت: مشکل دوم به سرمایه گذاری رقبا مربوط می شود. دولت هایی هستند که برای فوتبال پول خرج می کنند. ببینید در قطر چه اتفاقی افتاده، در قرقیزستان چه می گذرد و… همه اینها نشان می دهد که سرمایه گذاری رقبا بسیار بالاست. دولت باید بداند رقبای ما چه کسانی هستند. در آینده نزدیک مسابقات مقدماتی جام جهانی و بازی های فوتسال جهانی، جام جهانی نوجوانان و انتخابی جوانان را خواهیم داشت و پر از اتفاقات خواهیم بود. دولت باید به این مجموعه کمک کند و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی