تاج: قول کی روش به رئیس جمهور بسیار مهم بود

تاج در خصوص انتظارات بالای تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی گفت: این موضوع بسیار مهمی است. همه امیدواریم و برای پیروزی و شادی به قطر می رویم اما باید منطقی باشیم و انتظار نتیجه خیلی خیلی عجیب را نداشته باشیم. نباید از پشت بام بیفتد. ما تیم بسیار خوبی داریم. ما کشور بزرگ و بازیکنان قدرتمندی داریم. ما مطمئنا با انگیزه به قطر خواهیم رفت و این اتفاق خوبی است اما نباید بگوییم که در هر بازی پیروز می شویم.

رئیس فدراسیون ادامه داد: آقای رئیس جمهور گفتند این تیم ملی ایران است و ما هم از بازیکنان حمایت می کنیم. مهمتر از همه، بیانیه کی روش را بسیار مهم می دانستم که به آقای رئیسی قول داد که حتماً برای ایران شادی به ارمغان خواهیم آورد. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلیگنجی و امیری هم صحبت کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج در حاشیه سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: من خودم به قطر نمی روم اما آمده ام تا برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم. امروز در اردوی تیم ملی، مادر 3 فرزند شهید خالقی پور تیم ملی را اخراج کرد. فضای خوب و معنوی با حضور ایشان ایجاد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گو کرد.

تاج: قول کی روش به رئیس جمهور بسیار مهم بود

وی افزود: سپس تیم ملی خدمت آقای رئیس جمهور رفت. آقای سجادی و بنده در آنجا صحبت کردند. آقای کی روش هم صحبت کردند و بازیکنان هم نظرشان را اعلام کردند. اتفاق خوبی افتاده است. جو خیلی خوبی در آنجا ایجاد شده و دوست دارم بقیه بازیکنان را هم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: هیچ چیز در فوتبال صددرصد نیست و آقای رئیسی قول پاداش بازیکنان را داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853520
23 نوامبر 1401 ساعت 04:21 ب.ظ |
20.6 هزار |

4نقطه نظر

از تیم ملی توقعات بیجا نداشته باشید