تاج نیز با تصمیم عجیب کی روش مخالف بود

اما تیم ملی ایران با 25 بازیکن در جام جهانی قطر شرکت کرد و با دو باخت و یک پیروزی به کار خود در گروه دوم پایان داد. در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال هم نظر مخالفان کی روش را دارد، باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی کی تصمیم خود را توضیح می دهد و دلیل آن را توضیح می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی تاج که مهمان شبکه ورزش بود، درباره آن زمان و اعلام لیست تیم ملی بدون پاسخ سرمربی گفت: با مصاحبه مطبوعاتی کی روش در اتریش، ایران و قطر مشکلاتی داشتیم. فکر می‌کردیم در مورد فوتبال سؤالات زیادی وجود نخواهد داشت و چه کسی می‌گفت که من به سؤالات مربوط به فوتبال پاسخ می‌دهم. به نظر من لیست 26 نفره بود بهتر بود و من هم به او گفتم 26 نفر می گرفتی بهتر بود.

خروج از ایران قبل از پاسخگویی به خبرنگاران در مورد بازیکنان دعوت شده، سوال مهمی را که باید در مورد جای خالی 25 بازیکن کی روش مطرح می شد، بی پاسخ ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به یکی گفتم بهتر است 26 بازیکن را به جام جهانی ببری.

تاج نیز با تصمیم عجیب کی روش مخالف بود


سرویس خبر شماره: 1860227
29 دسامبر 1401 ساعت 06:00
197

0نقطه نظر

رئیس فدراسیون: به او گفتم بهتر است با 26 بازیکن بروم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق اعلام فیفا، فهرست هر تیم برای جام جهانی 2022 می توانست 26 بازیکن داشته باشد اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد 25 بازیکن را با خود به قطر ببرد. جای خالی لیست کی روش در حالی بود که افراد زیادی در تیم ملی ماندند و حداقل یکی از آنها توانست جای خالی لیست را پر کند. رئیس فدراسیون فوتبال ایران در اظهارات اخیر خود اعلام کرد که با این تصمیم کی روش مخالف است.