تاج گذاری مجیدی در امارات: پاچا فرهاد!


سرویس خبر شماره: 1844701
9 شهریور 1401 ساعت 10:33 |
2.4K |

2نقطه نظر

هوای اتحاد الکلبه آفتابی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتحاد الکبا در ابتدای حضورش در لیگ امارات در بازی مقابل تیم تازه صعود کرده البطیح شکست خورد و انتقادات زیادی به مجیدی وارد شد که باعث نگرانی هواداران این بازی شد. و عصبانیت بازی دوم اتحاد الکلبا بازی بسیار سختی مقابل الوحده بود و در صورت شکست شرایط برای این تیم بسیار بد می شد اما اتحاد الکلبا برخلاف پیش بینی ها بازی بسیار سختی را انجام داد. مبارزه برای اولین پیروزی فرهاد مجیدی در لیگ امارات.

مجیدی پس از هفته اول، سبک بازی حریف را زشت و کثیف خواند که جنجال به پا کرد و به دلیل همین حساسیت از هفته دوم از مترجم کمک خواست تا این مشکلات پیش نیاید. پس از این شش امتیاز و کمک مترجم، جو این باشگاه آرام شد.

رسانه معروف اماراتی از اتفاقاتی که برای فرهاد مجیدی در سه هفته آخر کار در لیگ امارات افتاد می گوید.

تاج گذاری مجیدی در امارات: پاچا فرهاد!

شاگردان مجیدی در پایان هفته سوم با 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و باید دید پس از فیفادی در لیگ ADNOC چگونه خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رسانه های الخلیج از شجاعت فرهاد در نیمکت نشینی مهاجم باتجربه ای مانند ملابا پس از هفته اول تمجید کردند. مجیدی روی احمد عامر ریسک کرد و او جای ملابا را گرفت. سایر تغییرات ترکیبی نیز در نظر گرفته شد.

مجیدی در یک برنامه تلویزیونی معروف هدفش را کسب 9 امتیاز در سه هفته اول اعلام کرد و بسیاری از منتقدان آن را رویایی دانستند. البته بعد از آن سه هفته مشخص شد که فرهاد مجیدی حرف های بیهوده ای نزده است. با این حال هواداران این تیم همچنان سه امتیاز هفته اول را از دست می دهند.

شاگردان مجیدی هفته بعد به مصاف الظفره رفتند که هفته قبل با 7 گل شکست سنگینی را مقابل العین متحمل شده بودند و برای جبران نتیجه مقابل اتحاد صف آرایی کردند اما شاگردان مجیدی ناکام ماندند و باز هم پیروز شدند تا به پیروزی برسند. شش امتیاز در سه هفته اول.

محمد عبید الیماهی نایب رئیس سابق این تیم در توئیتی نوشت: 6 از 9 پاچا فرهاد! الیماهی با این توئیت از فرهاد مجیدی حمایت کرد و البته حسرت از دست دادن آن سه امتیاز در آنجا نیز مشهود است.