تارتاروس: امیدوارم فردا با دست پر از زمین بیرون بیاییم

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: وقفه ها و تعطیلات همیشه کیفیت لیگ ما را پایین می آورد. همه تیم ها این شرایط را دارند اما ما سعی کردیم با بازی های تدارکاتی خوب تیممان را در وضعیت خوبی نگه داریم. امیدوارم فردا روند موفقیت آمیز را ادامه دهیم. در آخرین بازی گرفتار کمک داور اشتباه شدیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تارتار درباره بازی با پرسپولیس گفت: باید بازی به بازی پیش برویم و هنوز برای صحبت در مورد بازی با پرسپولیس زود است و هدف ما بازی با هواداران است. با توجه به نزدیکی دو تیم در جدول، لازم است با دست پر زمین را ترک کنید و بتوانید شکست دیدار قبلی را در این دیدار پس بگیرید.

سرمربی ذوب آهن درباره غیبت های تیمش گفت: حامد نورمحمدی و حبیب فراباسی را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما بقیه بچه ها شرایط خوبی دارند.

وی افزود: در نیم فصل دوم با تغییراتی که انجام دادیم شرایط بسیار خوبی را دنبال می کنیم. به غیر از بازی با نفت مسجد سلیمان که کمک داور ما را از دست داد و تیم ما به اشتباه شکست خورد، روند بسیار خوبی داشتیم و شرایط ما در نیم فصل بسیار خوب است. بچه های ما می توانند کارهای بزرگ تری انجام دهند و باید خودشان را باور کنند تا در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشند. امیدوارم بازی خوب باشد و تیم ما در نهایت برنده بازی باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با هواداران درباره این دیدار توضیح داد: باید عید سعید فطر را به همه هموطنانم تبریک بگویم. هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم، بازی ها حساس تر و سخت تر می شود و همه تیم ها برای رسیدن به جدول تلاش بیشتری می کنند. مخصوصا تیم هوادارانی که از اول فصل تیمی نایب قهرمان و جنگنده بودند و خیلی زحمت کشیدند و با توجه به اینکه اولین فصل حضورشان در لیگ برتر است، سخت کار می کنند و به دنبال موفقیت هستند. با توجه به ثبات کادرفنی تیم، آنها تیم خود را به خوبی می شناسند و این کار را برای ما پیچیده می کند.

سرمربی ذوب آهن گفت تیمش را برای برد به تهران برده است.


سرویس خبر شماره: 1822508 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 12:53 |
40 امتیاز خبر|

0نظرات

او طرفدار دونده ها و مبارزان است