تارتاروس: در پرسپولیس بیشتر مدعیان را شکست دادم

سرمربی ذوب آهن گفت که تیمش برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می رود.

* در ایران فقط دستیار علی دایی بودم اما…
[در مورد تکرار شکست سال ۹۳ پرسپولیس و گرفتن قهرمانی] ما بسیار خوشبین هستیم. آن سال علی دایی سرمربی پرسپولیس بود که از دوستان صمیمی من است و در حال حاضر با هم در ارتباط هستیم و من فقط در ایران داستان کمک به آقای دایی را دارم. اما در این بازی پرسپولیس را بردیم و یادم هست از این تیم قهرمان شدیم.

* من به حرف های بیماران توجه نمی کنم
این نتیجه در بسیاری از سال های دیگر به دست آمده است. خیلی مختصر اشاره کنم. در پنج سال اخیر که پرسپولیس قهرمان شد، مدعیان قهرمانی لیگ ایران نتوانستند با این تعداد پرسپولیس را شکست دهند، اما تیم ما با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی هم پرسپولیس را شکست داد. بعضی ها واقعا به این دنیا اعتقاد ندارند. همه کسانی که با من کار کرده اند من را می شناسند، من به این چیزها اهمیت نمی دهم و مهم این است که خدا از ما راضی باشد. بنده بیمار برای ما مهم نیست.

* امیدوارم حضور هواداران ادامه داشته باشد
از حضور هواداران بسیار خوشحالیم. ما واقعا خوشحالیم و انشالله ادامه خواهد داشت. پویا پورعلی، امیرحسین صادقی و حسین ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما محروم نیستیم. فراباسی هم بعد از خصوصی برگشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صحبت های جنجالی سرمربی ذوب آهن در مورد شایعات عجیب و باورنکردنی درباره او و نتایجش مقابل پرسپولیس بود که در تیم بارا صحبت هایی را مطرح کرد.

* پرسپولیس در کورس قهرمانی است
بازی سختی است و به هر حال پرسپولیس پنج فصل است که قهرمان لیگ برتر شده و جزو تیم های خوب کشورمان است. او در کورس قهرمانی است و برای قهرمانی به اصفهان آمده است. ما آنها را خوب می شناسیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آگاهانه به پرسپولیس می رویم و بچه ها را کاملا توجیه کرده ایم و می دانیم بازی سنگینی است و باید کم اشتباه کنیم. انشاالله با بازی هوشمندانه به هدف خود یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

وی در سخنان خود ضمن خیر مقدم به حضور هواداران ذوب آهن ابراز امیدواری کرد با حضور او شاگردانش بتوانند برنده بازی باشند.

* مهم کیفیت بالای تیم ماست
تمام تلاش ما برنده شدن است اما در دو بازی اخیر با وجود یک بازی نسبتا خوب در نتیجه گیری خوب نبودیم. در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان کمک داور در شکست ما تاثیر داشت و صاحب نظران آن را تشخیص دادند. در بازی هواداری متعادل بودیم. مهم این است که کیفیت کارمان خوب باشد و نگران نباشیم و انشاالله بازی فردا با موفقیت برگزار شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس حضور یافت و درباره این بازی اظهار نظر کرد.


سرویس خبر شماره: 1823329 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 19:35 |
1016 امتیاز خبر|

0نظرات

برای تیم دوستم علی دایی قهرمان شدیم.

* فقط روی بازی فردا تمرکز می کنیم
اتفاقا فردا بعد از بازی می خواهم درباره این حواشی (شایعات تبانی) مفصل صحبت کنم چون روی این بازی تمرکز کرده ام. انشاالله نتیجه بازی فردا برای ما موفقیت آمیز باشد تا بتوانم به راحتی در مورد آن زیاد صحبت کنم و شفاف در مورد آن صحبت کنم.