تارتار: در مورد قهرمان لیگ برتر صحبت نمی کنم!


سرویس خبر شماره: 2018097
11 مه 1403 ساعت 08:00
261

0نقطه نظر

ما یک تیم پرافتخار در جام حذفی هستیم

سرمربی ملوان می گوید برای بردن جام حذفی فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنی.

تارتار: در مورد قهرمان لیگ برتر صحبت نمی کنم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی انجام شد و ملوان به عنوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر باید به مصاف سپاهانی ها برود که مدعی اصلی قهرمانی On محسوب می شود. بعد از حذف استقلال و پرسپولیس.

ملوان با مهدی تارتار در این فصل نمایش قابل قبولی داشت. تیم تارتار در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد، در جام حذفی نیز به 8 تیم صعود کرده است و حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سپاهان برود.

تارتار در این مدت در دیدارهای با سپاهان نتایج خوبی کسب کرد هر چند 2 هفته پیش در انزلی مغلوب این تیم شد. سرمربی ملوان در گفتگو با همشهری از برنامه های خود برای این دیدار مهم می گوید.

* بازی سختی مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دارید. برای یک ملوان صعود آسان نیست.
در جام حذفی برای قهرمان شدن باید در هر مسابقه پیروز شوید و فرقی نمی کند در چه مرحله ای با کدام تیم روبرو شوید. دوم شدن در این جام مفید نیست. همه تیم ها به دنبال قهرمانی هستند و ما از شانس خود استفاده می کنیم. در مراحل قبل با دو تیم دسته اولی بازی کردیم و این واقعاً ما را دچار مشکل کرد. تیم های بزرگ و سرشناسی مثل سپاهان فوتبال بازی می کنند و این برای ما خوب است. از رویارویی با سپاهان استقبال می کنم و امیدوارم در این دیدار پیروز شویم و از این هم فراتر برویم. ما تیم کوچکی نیستیم و در واقع ملوان یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی است.. در این فصل نسبت به مدعیان لیگ برتری پیدا کرده ایم و نگران دیدارهای سخت نیستیم و طبیعتا در جام حذفی با استراتژی دیگری بازی می کنیم و باید تا حد امکان کمتر اشتباه کنیم. قطعا هدف دیگری جز شکست سپاهان نداریم.

2014073

* در مصاحبه های هفته های گذشته از مشکلات مادی ملوان صحبت کرده اید. آیا نمی خواهید به تیمی بپیوندید که هم از نظر مالی و هم از این نظر شرایط بهتری دارد؟
صادقانه می گویم که زندگی در انزلی را دوست دارم و وقتی به شهر سفر می کنم هواداران هم با من مهربان هستند و پیوند عاطفی بین ما ایجاد شده است. انتخاب اول من برای فصل آینده قطعا ملوان است و دوست دارم در این تیم بمانم اما به شرط ارتقای جایگاه ملوان. اگر بخواهم بمانم نباید پایین بیاییم و این با اهداف من همخوانی ندارد. باید برای فصل آینده کار بزرگتری انجام دهیم و باید ببینیم شرایط باشگاه چگونه خواهد بود، اما با افتخار دوست دارم در ملوان بمانم. ما هنوز جی پی اس نداریم و باید قبل از هر بازی یکی را کرایه کنیم. حتی تیم های لیگ برتر هم جی پی اس دارند. زمین تمرین خوبی نداریم و این مشکلات برای تیمی مثل ملوان خوب نیست.

*جالب اینجاست که مسئولان استان گیلان کمک چندانی به تیم نمی کنند.
مسئولان اینجا هم ملوان هستند و باید به این تیم کمک کنند. انزلی شهری زیبا و توریستی است و ملوان هم تیمی ریشه دار. این باشگاه باید ورزشگاه خوبی داشته باشد و به دلیل ازدحام در هر مسابقه دچار مشکل نشویم.

* در مسابقات قهرمانی با استقلال خوزستان هم بازی می کنید. آیا بازی سختی است؟
بازی با تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند واقعا سخت است. اگر استقلال خوزستان را واگذار کنیم با مشکل مواجه می شویم. تیم رقیب برای ما قابل احترام است اما فقط برای برد به اهواز می رویم.

* به نظر شما کدام تیم قهرمان می شود؟
من سرمربی ملوان هستم و باید در مورد تیمم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی