تارتار: دوست دارم با جوانان بازی کنم

تارتار در مورد نقل و انتقالات گفت: قطعا مانند همه تیم ها باید سعی کنیم نقاط ضعف را پوشش دهیم. در سطح سه یا چهار بازیکن باید خودتان را تقویت کنید تا از موقعیت پارسال دفاع کنید.

مهدی تارتار درباره قضاوت زاهدی فر گفت: آقای زاهدی فر قضاوت خوبی کرد. صحنه های مشکوکی برای هند در محوطه جریمه رخ داد اما باید بررسی شود. در کل فکر می کنم تصمیم خوبی بود.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به حضور تماشاگران گفت: ورود تماشاگران امیدوارکننده است و امیدوارم در ورزشگاه های دیگر نیز شاهد حضور هواداران باشیم. جذابیت فوتبال برای هواداران است و امیدوارم این مشکلات حل شود و شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.


سرویس خبر شماره: 1864207
21 ژانویه 1401 @ 6:08 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

اگر اشتباه کنند، تقصیر با من است

وی درباره شانس بازیکنانش گفت: امروز ترکیبی از بازیکنان جوان و اصیل داشتیم. آنها جوان هستند و ما باید طمع آنها را بخوریم. این برای ما گران تمام خواهد شد، اما رفتن یک جوان از تیم ما لذت بخش است. ما مسئولیت را بر عهده می گیریم و مسئولیت این باخت با من است. بازیکنان خوب جنگیدند، ما اشتباه کردیم، اما باید تلاش کنیم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. برای یک جوان خوشحال است که در لیگ و جام حذفی بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان گفت: واقعا بازی فشرده ای بود و هر دو تیم خیلی خوب همدیگر را آنالیز کردند و شرایط آب و هوایی هم به گونه ای بود. که.” روی زمین تاثیر گذاشت. در مجموع موفق شدیم بازی بسیار خوبی ارائه دهیم و برای مدتی غافلگیر شدیم. در لحظاتی که خوب بازی می‌کردیم، یک گل دریافت کردیم که آنالیز کردیم و می‌دانستیم شیمبا چگونه بین مدافع و توپ قرار می‌گیرد و می‌چرخد و شوت‌های خوبی می‌زند، اما فکر می‌کنم بچه‌های ما در کنار هم عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: جام حذفی به پایان رسید. تبریک به تیم مس رفسنجان. باید روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم و شرایط خود را در لیگ برتر بهتر کنیم.

سرمربی ذوب آهن می گوید این تیم برای نیم فصل به چهار یا پنج بازیکن نیاز دارد.

تارتار: دوست دارم با جوانان بازی کنم