تاریخ رسمی عرضه دو خرید جدید بارسا اعلام شد

برنامه باشگاه برای معرفی آندریاس کریستنسن شبیه کسی است. البته هنوز تاریخ دقیق معرفی آن مشخص نیست. اسپورت می گوید بارسلونا او را در تاریخ 5 یا 9 جولای معرفی خواهد کرد. کریستنسن نیز از روز دوشنبه 11 جولای در تمرینات شرکت خواهد کرد.

تمام توافقات و مدارک لازم برای این دو بازیکن تاکنون امضا شده و باشگاه برای رسمی شدن ورود آنها تنها منتظر رفع موانع اداری بود.

فرانک کسی است

روزنامه اسپورت گزارش می دهد که برنامه معارفه رسمی این دو بازیکن مشخص شده است. فرانک کسیه قطعا به عنوان بازیکن جدید بارسلونا پنجشنبه آینده 7 جولای معرفی خواهد شد. مدیر برنامه های این بازیکن ساحل عاجی صبح امروز در مقر باشگاه حضور یافت تا برای امضای نهایی مدارک خود اقدام کند. کسه در روزهای آینده تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و از دوشنبه 11 جولای در تمرینات بارسا شرکت خواهد کرد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا برنامه آماده سازی پیش فصل را به این باشگاه ارائه کرده و بر این اساس، از دوشنبه 13 تیر ماه جاری، دوره آماده سازی آغاز می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه مشکلات اداری باشگاه بارسلونا باعث شده تا دو خرید این باشگاه یعنی فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن رسمی نشده باشد، اما اکنون از کاتالونیا خبر می رسد که بارسا این دو را به هواداران معرفی خواهد کرد. در یک برنامه رسمی هفته آینده و از دوشنبه دو هفته بعد به تمرینات اضافه خواهند شد.


سرویس خبر شماره: 1831462
Jul 09, 1401 @ 9:58 بعد از ظهر |
30.1 هزار |

3نظرات

اگرچه مشکلات اداری منجر به به تعویق افتادن رسمی شدن قرارداد دو خرید بارسلونا یعنی کسه و کریستنسن شده است، اما بارسا هفته آینده طی یک برنامه رسمی آنها را معرفی خواهد کرد.