تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس به تعویق افتاد


سرویس خبر شماره: 2051517
8 جولای 1403 ساعت 14:59 |
2.6 هزار |

4نقطه نظر

زمان شروع تمرینات تیم پرسپولیس به تعویق افتاد.

تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس به تعویق افتاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از این و قبل از خداحافظی رسمی اسمار لوس ویرا از پرسپولیس و مسئولان این باشگاه به دنبال گزینه های سرمربیگری بودند. از سوی مدیران پرسپولیس اعلام شد که پس از یک ماه استراحت، تمرینات پیش فصل سرخ پوشان آغاز می شود..

پرسپولیس روز ۲۲ خرداد در هفته سی ام لیگ برتر بیست و سوم به مصاف مس رفسنجان رفت و از آنجایی که در مرحله نهایی جام حذفی به جز تیم ملی حضور نداشت، تمامی بازیکنان و اعضای تیم کادر فنی این تیم به استراحت رفتند.

در همان زمان اعلام شد که تمرینات پیش فصل از 22 تیرماه یعنی چهارشنبه هفته آینده آغاز می شود و احتمالا پس از سه یا چهار روز تمرین، تیم برای برگزاری مسابقه ساعت 10 راهی هلند خواهد شد. -دوازده روزه اردو

اما پس از انتخاب گاریدو و به دلیل نامشخص بودن شروع فصل جدید لیگ برتر، هنوز تاریخ دقیق تمرین پرسپولیس مشخص نیست اما واقعیت این است که قطعا 22 تیرماه نخواهد بود.

به گفته مسئولان برگزاری لیگ، طبق برنامه ریزی هایشان قرار بود فصل جدید لیگ برتر از هفته پایانی مردادماه آغاز شود اما به نظر می رسد مشکل ساماندهی ورزشگاه ها و مشکلات جدی بسیاری از آنها در شهرهای مختلف وجود دارد. شروع فصل را به تعویق می اندازد.

بنابراین تاریخ دقیق شروع تمرین پرسپولیس مشخص نیست و اصلا مشخص نیست که اردوی هند از چه زمانی آغاز می شود. در عین حال باید منتظر ورود خوان کارلوس گاریدو و دستیارانش به تهران باشیم. و ببینید این مربی در مورد تمرینات پیش فصل و اردوی برون مرزی چه می گوید. او چه خواهد گفت؟

مجله اخبار فوتبال داخلی