تاریخ های احتمالی برای 2 بازی مجدد لیورپول در لیگ برتر – لیورپول اف سی

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 ژانویه 2023: محمد صلاح از لیورپول گل دوم را به ثمر رساند، گلی که صد و هفتاد و سومین گل او برای این باشگاه بود و هفتمین گل برتر لیورپول با سبقت گرفتن از کنی دالگلیش، در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین لیورپول اف سی و واندرهامپتون در ورزشگاه لیورپول اف سی و ولورهامپتون. .  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 ژانویه 2023: نبی کیتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برخی از تاریخ‌ها بیشتر از سایر تاریخ‌ها توسط سازمان‌دهندگان جستجو می‌شوند، زمانی که درگیری با سایر مسابقات جام حذفی تلویزیونی، از جمله لیگ قهرمانان اروپا را نیز در نظر بگیرید.

تیم یورگن کلوپ پس از حذف از هر دو جام کارابائو و جام حذفی، اکنون تنها دو مسابقه در برنامه خود دارد و فضا را برای برگزاری مجدد بازی های به تعویق افتاده باقی می گذارد.

فرصت‌های زیادی برای تنظیم مجدد این بازی‌ها آمده و رفته است، اما زمان تعیین تاریخ برای هر دو بازی است، به‌ویژه به خاطر هواداران و هماهنگی‌هایی که باید انجام دهند.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/potential-dates-for-liverpools-2-rearranged-premier-league-fixtures/ منبع:

همین موضوع برای دیدار آنفیلد مقابل وولوز وجود ندارد زیرا در ابتدا ساعت 3 بعدازظهر شروع شد (در بریتانیا از تلویزیون پخش نمی شد).

اگر لیورپول یا چلسی در مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی حضور داشته باشند، احتمال وقوع هر گونه بازی مجدد در تاریخ های فوق الذکر وجود ندارد و گزینه های کمی باقی می ماند.

دیدار وولوز (10 سپتامبر) و سفر لیورپول به چلسی (18 سپتامبر) هر دو به دلیل درگذشت ملکه در سال گذشته به تعویق افتاد و هنوز تاریخ جدیدی برای هر دو بازی مشخص نشده است.

بازی لیورپول با چلسی که برای 18 سپتامبر برنامه ریزی شده بود، برای پخش توسط اسکای اسپورت انتخاب شد و لایه دیگری از پیچیدگی را اضافه کرد زیرا آنها نمی خواهند با تلویزیون زمینی یا BT Sport برای بینندگان رقابت کنند.

از آنجایی که چلسی و ولوز هم از هر دو جام داخلی خارج شده‌اند، برنامه‌های آن‌ها اکنون می‌تواند راحت‌تر هماهنگ شود، اما باز هم تنظیم مجدد این بازی‌ها برای برگزارکنندگان آسان‌تر از انجام آن است.

تاریخ های موجود برای تنظیم مجدد 2 بازی

  • 7/8 فوریه – به دلیل اطلاع کوتاه بعید است
  • 28 فوریه / 1 مارس – بعید است به دلیل همپوشانی با بازی های تلویزیونی
  • 7/8 مارس – فقط در مقابل وولوز، چلسی در لیگ قهرمانان بازی می کند
  • 4/5 آوریل
  • 2/3 می – ممکن است به دلیل تاج گذاری پادشاه در دسترس نباشد
  • 23/24 مه

تاج گذاری پادشاه در 6 می تقریباً به طور قطع برنامه لیگ برتر را تغییر می دهد و می تواند 2/3 می را از هیئت مدیره حذف کند زیرا برنامه ها به اواسط هفته برای تطبیق با جشن ها پیش می روند.

یوفا باید به لیگ برتر اجازه دهد تا در همان شب بازی های حذفی لیگ قهرمانان که در تاریخ های 11/12 و 18/19 آوریل برگزار می شود، علاوه بر 9/10 و 16/17 می، بازی کند.

قبل از سفر به برایتون، کلوپ گفت: “هیچ خبری” در مورد زمان برگزاری مجدد بازی ها وجود نداشته است، اما خروج لیورپول از جام حذفی باید در را برای تعدادی از تاریخ های احتمالی باز کند.

لیورپول دو بازی در لیگ برتر دارد که پس از به تعویق افتادن آنها به دلیل مرگ ملکه در سپتامبر گذشته، باید در برنامه خود قرار گیرند. بنابراین، چه زمانی می توان آنها را به طور بالقوه بازی کرد؟