تاریخ ویژه فوتبال ساحلی را بسازید. 2 قهرمانی در 2 فرم!

نادری توانست به رویای خود جامه عمل بپوشاند و در شرایطی که در سال 2013 برای اولین بار به عنوان کاپیتان قهرمان جام بین قاره ای شد، اکنون دومین قهرمانی خود در این مسابقات را در شرایطی کسب کرده است که نه کاپیتان، بلکه سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مسئولیت سنگینی بر دوش داشت و توانست رکورد خاصی را به نام خود ثبت کند.


سرویس خبر شماره: 1852217
15 نوامبر 1401 در 10:25 ب.ظ
15.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خواب نادری تعبیر شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تنها با انگیزه ایستادن بر سکوی نخست راهی جام بین قاره ای 2022 شد. علی نادری حدود 6 سال قبل از حضورش در زمین مسابقه استعفا داد و در اعلام خداحافظی سعی داشت به تدریج وارد جرگه مربیگری شود و به عنوان سرمربی به تیم ملی فوتبال ساحلی بازگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در چند سال گذشته مربیان مختلفی داشته است، از مارکو اکتاویو که نسل طلایی فوتبال ساحلی ایران را ساخت تا علی نادری که به تازگی سرمربی تیم ملی شده است. تیم فوتبال ساحلی توسط رئیس فدراسیون فوتبال. نادری می خواست در رزومه سرمربیگری خود یک رکورد تاریخی به جا بگذارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای دومین بار در دوران ورزشی خود عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

    تاریخ ویژه فوتبال ساحلی را بسازید.  2 قهرمانی در 2 فرم!

گفتنی است، تیم ملی ایران پس از قهرمانی در جام بین قاره ای در سال 2019، بار دیگر این فرصت را پیدا کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد و چهارمین قهرمانی بین قاره ای را به ویترین افتخارات فوتبال ساحلی ایران اضافه کند. در سال 2020 این مسابقات به دلیل بیماری همه گیر برگزار نشد و در سال 2021 روسیه نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد و مقام دوم این دوره به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی