تامپا بی بوکانیرز در مقابل دالاس کابوی وایلد انتخاب پارلی

pic.twitter.com/o5n7xFBUBA

این دو تیم آخرین بار در اواسط نوامبر به مصاف هم رفتند، جایی که تامپا با انبوهی از گل های میدانی رایان ساکاپ، 19 بر 3 پیروز شد.

آنها در مجموع امتیازات کسب شده در کوارتر اول این فصل در رتبه ششم قرار دارند، در حالی که با جدا کردن امتیازات کوارتر دوم در رتبه نهم قرار دارند. این شاهدی بر شروع قوی آنهاست و دالاس ظاهرا ترجیح می دهد به جای اینکه بعداً در بازی آن را به شانس واگذار کند، به یک لید زودرس وارد شود و از آن محافظت کند.

دیدار قبلی بین این دو تیم در ماه نوامبر به هیچ وجه نزدیک به 46.5 تلویحی برای این دیدار نبود. for-3 Eagles، اما موضوع تکراری گردش‌های داک پرسکات می‌تواند بازی پیشروانه آن‌ها را متوقف کند و در نتیجه مجموع امتیازات آنها را متوقف کند.

برای سومین و آخرین انتخاب خود، شاید کمی به مصاف غلات برویم و پیش‌بینی کنیم که تیم میزبان بر خلاف شانس به پیروزی برسد.

در مرحله بعد، ما روی اسپرد کل امتیازها حساب می کنیم که کمی به بالاترین میزان می رسد.

دالاس همچنین دارای رکوردی نه چندان مطلوب در واگذاری نهمین یاردهای دریافتی و همچنین بیشترین تاچ داون (22) به گیرنده های گسترده در این دوره است، و فکر می کنیم که مایک ایوانز و کریس گادوین با برادی در زمان مناسب کلیک کردند. آنها می توانند گسترش را در برابر یک ثانویه Cowboys پوشش دهند که ظاهراً در انتهای فصل با مشکل روبرو شده است.

هچنین ببینید



https://sportslens.com/news/tampa-bay-buccaneers-vs-dallas-cowboys-parlay/ منبع:

با این حال، تا به امروز، کابوی ها در این فصل تنها در پنج نوبت باخت رکوردی عالی را به نام خود ثبت کرده اند و 12 پیروزی به دست آورده اند، در حالی که کوارتربک کهنه کار تام بردی اولین فصل شکست خود را در دوران حرفه ای خود 23 سال پس از سقوط باکانیرز تحمل کرد. آتلانتا فالکونز در هفته 18.

Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys NFL Wild Card Parlay

  • برنده نیمه اول – دالاس کابوی
  • کمتر از 46.5 کل امتیاز
  • Tampa Bay Buccaneers +2.5 برندگان هندیکپ

Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys Wild Card Parlay Odds @+600 with BetOnline

بهترین پیشنهادات شرط بندی کارت وایلد NFL

Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys شانس


Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys Wild Card Parlay Pick 1: برنده نیمه اول – دالاس کابوی

در همین حال، Bucs از نظر مجموع امتیازات یک چهارم اول و همین طور برای معیارهای سه ماهه دوم در رتبه 27 قرار دارند. ما می‌توانیم ببینیم که این یک بازی نسبتاً باریک است که نمی‌توان این دو را از هم جدا کرد، اما زمانی که کوارتر چهارم به پایان می‌رسد، زمانی است که تام بریدی می‌تواند به بازی خودش بیاید – این بازیکن 45 ساله در بازی‌های مختلف از دانش فنی برخوردار است. به این بزرگی، و در سال‌های اخیر در موارد بی‌شماری بالا رفته است.

Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys Wild Card Parlay Pick 2: کمتر از 46.5 کل امتیاز

وقتی در نظر بگیرید که Buccaneers در فلوریدا 50 درصد برنده شده است، تماس با این بسیار دشوار است، در حالی که دالاس در جاده ها همین رکورد را دارد. نتیجه در اوایل فصل، بازتابی از آنچه که از آن زمان به بعد رخ داده است، با کابوی ها به رکورد 12 برد نیست، اما آنها باید تام بردی را با پایان بازی باطل کنند – QB افسانه ای تنها 22 بار اخراج شده است. فصل

اگرچه با وجود اینکه در سایت‌های شرط‌بندی NFL به‌عنوان ضعیف‌تر شناخته می‌شویم، با تامپا برای کسب پیروزی طرفیم، اما به کابوی‌ها توصیه کرده‌ایم تا با برتری به نیمه‌تیم بروند.

واقعیت مایک ایوانز در حال بررسی تام بردی برای اطمینان از اینکه او هنوز رکورد خود را در برابر کابوی ها می داند 😂

آخرین بازی با ورق وحشی فصل پس از NFL، Tampa Bay Buccaneers در مقابل Dallas Cowboys را در یک مسابقه جذاب در فلوریدا می بیند، و برای مسابقه ای که مطمئناً بسته های ارزشمندی را در بازار ارائه می دهد، این مسابقه تضمین کننده یک مسابقه است.

تامپا در پایان فصل معمولی با تنها 313 امتیاز، دومین کمترین امتیاز را در NFC ثبت کرد و در 5 امتیاز از 7 امتیاز قبلی خود، کمتر از 20 امتیاز کسب کرد.

Tampa Bay Buccaneers vs Dallas Cowboys Wild Card Parlay Pick 3: Tampa Bay Buccaneers +2.5 برندگان هندیکپ