تام برادی بازیکن مورد علاقه برای حضور در لاس وگاس رایدرز است

— داو کلیمن (@NFL_DovKleiman) 28 مه 2023

به نظر نمی رسد که تام بردی این کار را به دست آورد. او کاملاً با سرمربی تیم آشنا است، زیرا او در بخش بزرگی از یک و نیم دهه با جاش مک دانیلز در نیوانگلند همبازی بود. و این اولین بار نیست که بردی اقدامی مشابه انجام می دهد. دلفین‌های میامی در دور اول به دلیل دستکاری مدافع تیم در زمانی که او با تیم دیگری قرارداد داشت، انتخاب شد.

یک هفته پیش، اعلام شد که تام بردی در اولین سال بازنشستگی خود، سهام اقلیت را در Raiders خواهد گرفت. اما با انتشار اخبار گاروپولو، شایعاتی مبنی بر اینکه او ممکن است نقشی عمومی تر از آن داشته باشد به گوش می رسد.

Raiders می تواند بدون هیچ هزینه ای از Garopplo حرکت کند، اگر او تا زمان شروع فصل، تست فیزیکی را پشت سر نگذارد.

جالب: در صورت آزاد شدن جیمی گاروپولو توسط #مهاجماندر اینجا شانس جایگزینی او وجود دارد.

𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭: QB جیمی گاروپولو شکست خورد #مهاجمان فیزیکی در ماه مارس و او ممکن است کل قرارداد خود را، به ازای PFT، از دست بدهد.

همه چیز برای Raiders تیره و تار به نظر می رسد، زیرا پیش نویس NFL سپری شده است و تمام بازیکنان مهاجم آزاد بهتر قبلاً جذب شده اند. اما یک فرد تازه وارد در سازمان وجود دارد که اکنون مورد علاقه برای تصاحب شغل اولیه است.



https://sportslens.com/news/tom-brady-is-the-favorite-to-be-las-vegas-raiders-quarterback/ منبع:

– MLFootball (@_MLFootball) 28 مه 2023

گاروپولو قرار بود مدافع فصل آینده و آینده نزدیک لاس وگاس باشد. او در این خارج از فصل قراردادی سه ساله امضا کرد و مورد استقبال سازمان و بازیکنانی مانند داوانته آدامز قرار گرفت. او احتمالاً انتخاب برتر آنها نبود، اما به اندازه کافی گزینه محکمی برای هیجان زده شدن بود.

به محض اینکه اعلام شد جیمی گاروپولو از عملکرد فیزیکی خود ناکام مانده است، افکار و شایعات شروع به چرخش کردند. کوارتربک جدید لاس وگاس رایدرز بندی در قرارداد خود دارد که به تیم اجازه می دهد در صورت عدم قبولی در معاینه فیزیکی، پول او را باطل کنند و ممکن است مجبور شوند آن را انجام دهند.

Raiders Next QB Odds: Tom Brady مورد علاقه فعلی است