تام بردی اولین پخش خود را در آخر هفته برای FOX انجام داد

روز یکشنبه، استالیونز بیرمنگام در بازی قهرمانی UFL به مصاف سن آنتونیو برهماس رفتند. در طول سه ماهه دوم، کرت منفی، گوینده بازی به‌بازی، از تام بردی قدیمی NFL QB در غرفه استقبال کرد. قهرمان هفت دوره سوپر بول اولین بار به عنوان یک پخش کننده فوتبال ظاهر شد. به طرفداران یک طعم کوچک از آنچه می توانند در پاییز امسال ببینند، می دهند.

پس از 23 فصل باورنکردنی در NFL، برادی وارد غرفه می شود تا فصل بعدی حرفه خود را آغاز کند. در سال 2022، بردی با FOX قراردادی 10 ساله به ارزش 375 میلیون دلار امضا کرد. با این حال، بردی تصمیم گرفت در سال 2022 یک فصل دیگر بازی کند. پاییز امسال، او به کوین بورکهارت گوینده بازی به بازی در غرفه خواهد پیوست. بردی جایگزین گرگ اولسن، تحلیلگر رنگ سابق NFL TE می شود. او اولین پخش فصل عادی NFL خود را در ۸ سپتامبر انجام خواهد داد.

تام بردی به NFL نگاهی دزدکی از آنچه ممکن است از GOAT در پاییز امسال ببیند را ارائه کرد

تام بردی در طول دوران حرفه ای خود در NFL ثابت کرد که اگر نگوییم باهوش ترین بازیکنان لیگ است که تا به حال دیده است. بردی 23 فصل بازی کرد و ضریب هوشی فوتبال او از پشت بام است. هیچ پوشش یا نگاه دفاعی که برادی قبلا ندیده بود وجود ندارد. او می دانست که چگونه تنظیمات درست را انجام دهد و تیمش را برای موفقیت آماده کند. اکنون که روزهای بازی او به پایان رسیده است، برادی امیدوار است از تخصص خود در NFL استفاده کند و به انتقال آن به طرفدارانی که در خانه تماشا می کنند کمک کند.

بردی این را در طول مصاحبه با شبکه NFL “The Insiders” گفت.

“من چیزهای زیادی را که از طریق بازی کردن فوتبال یاد گرفته ام به دست آورده ام که به من امکان می دهد هر هفته چیزهای واقعا منحصر به فردی را به شنوندگان منتقل کنم، اما در عین حال، رشد زیادی وجود خواهد داشت. برادی گفت که من هم در یک دوره زمانی این کار را خواهم داشت. “بنابراین، با بیرون آمدن از جعبه، می‌خواهم عملکرد خوبی داشته باشم، اما همچنین می‌دانم که یک محصول نهایی نیستم، اشتباهات زیادی مرتکب خواهم شد، اما همانطور که پیش می‌روم یاد خواهم گرفت. ”

پس از پایان بازی قهرمانی UFL، بردی برای اهدای جایزه MVP به زمین رفت. او آن را پس از پیروزی 25-0 به استالیونز، آدریان مارتینز، تحویل داد. انتقال برادی به تبدیل شدن به یکی از بهترین تحلیلگران رنگ نباید سخت باشد. تام دانش فوتبالی دارد. این بخش آسان است. کاری که او باید انجام دهد این است که کمی مراقب خود را کنار بگذارد و به فردی تبدیل شود که طرفداران دوست دارند ببینند. پخش کننده های رباتیک تماشا و گوش دادن به بازی را دشوار می کنند. ما می دانیم که بردی می تواند رها کند. او این کار را با Buccaneers پس از سال‌ها محدودیت با بیل بلیچیک و پاتریوتز انجام داد. در پاییز امسال برای دیدن تام اولین پخش فصل عادی NFL خود را در ۸ سپتامبر تنظیم کنید.



https://sportslens.com/news/tom-brady-made-his-broadcasting-debut-over-the-weekend-for-fox-at-the-ufl-championship-game/ منبع: