تانک لیورپول که کلوپ به او لقب “خاص” داده بود می توانست این هفته آنفیلد را ترک کند

صبح روز شنبه فاش شد که لیورپول می‌توانست این هفته قراردادی را برای آرن اسلات تضمین کند، اگرچه این امر باعث می‌شد بازیکن فعلی قرمزها باشگاه را ترک کند.

آنتونی گوردون اخیراً با انتقال احتمالی به آنفیلد در ارتباط بوده است و گریم بیلی برای HITC گزارش داده است که یک تحقیق توسط روسای مرسی ساید برای مهاجم نیوکاسل انجام شده است.

به گزارش دیلی میل، سرخابی ها در واقع آماده فروش این بازیکن 23 ساله در این هفته بودند، زیرا به دنبال جلوگیری از نقض قوانین سودآوری و پایداری بودند، فقط برای اینکه مذاکرات به هم بخورد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

قرارداد پیشنهادی شامل انتقال Jarell Quansah به سنت جیمز پارک در ازای آن بود، اما لیورپول نمی‌خواست این مدافع را از دست بدهد، حتی اگر به معنای حضور در وینگر سابق اورتون باشد.

اگر بسته متفاوت بود، قرمزها ممکن است با یک موبی احتمالی برای گوردون ادامه دهند، و حتی ادعا می‌شود که تست پزشکی در آلمان در بحبوحه حضور او با انگلیس در یورو 2024 انجام می‌شد، اگرچه مذاکرات بین دو باشگاه به طور بالقوه ممکن است در روزهای آینده احیا شود.

بیشتر بخوانید: به روز رسانی خبرنگار اسکای در مورد آنچه که ساوتگیت در حال حاضر قصد انجام آن را دارد، هواداران لیورپول را خشمگین تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اسلات پیش فصل بسیار خوبی را به ارمغان آورد زیرا به نظر می رسد غول لیورپول تابستان امسال در آنفیلد بماند

اگرچه گوردون یک اضافه شدن هیجان انگیز به رده های هجومی لیورپول ایجاد می کند، این خبر به عنوان یک پیروزی اولیه برای ریچارد هیوز در دوران تصدی او به عنوان مدیر ورزشی قرمزها منتشر می شود.

وینگر نیوکاسل فصل بسیار خوبی را سپری کرد که در آن 12 بار برای سرخابی ها گلزنی کرد، اما ارزش از دست دادن کوانساه را نداشت تا بتواند این بازیکن 23 ساله را جذب کند.

فارغ التحصیل آکادمی LFC در اولین کمپین خود در تیم اول ما فوق العاده بود، به طوری که یورگن کلوپ از توانایی های “ویژه” این بازیکن جوان در بازی با توپ تمجید کرد (بی بی سی اسپورت)، و تصادفی نبود که این بازیکن 21 ساله در فصل 2023/24 33 بازی بزرگسالان انجام داد.

در حالی که لیورپول در حال حاضر حتی بدون حضور گوردون در خط حمله به خوبی آماده است، عمق دفاع میانی اسلات چندان ثابت نیست، به خصوص با توجه به سابقه مصدومیت غیرقابل رشک ابراهیما کوناته.

آفرین به هیوز که پایش را گذاشت و فوراً از کوانسا جدا نشد تا معامله با نیوکاسل را انجام دهد. رها کردن غول بزرگ متولد وارینگتون در آن شرایط یک حماقت بود.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/29/quansah-gordon-newcastle-liverpool-swap-deal/ منبع: