تانک مستقل لحظه ای تمرین را از دست نمی دهد!


سرویس خبر شماره: 2055508
28 ژوئیه 1403 در 5:10 ق.ظ.
435

0نقطه نظر

ایمان سلیمی تمرینات خود را با جدیت دنبال می کند.

تانک مستقل لحظه ای تمرین را از دست نمی دهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی بود که از همان جلسه اول در تمرین استقلال حاضر شد و تلاش می کند در این فصل که احتمالا استقلال با 2 مدافع میانی به میدان می رود، یکی از بازیکنان این تیم باشد. ضمن حفظ آمادگی جسمانی نکته اصلی آنجاست.

حضور سامان فلاح، آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا در این پست رقابت را به بالاترین سطح رسانده است و ایمان سلیمی رقبای خوبی برای حضور در ترکیب اصلی دارد، او در نیم فصل دوم یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بوده است. فصل و عملکرد او ویژگی های خوب او باعث شد یک فصل دیگر در استقلال بماند و کیفیت خود را در این تیم نشان دهد، هرچند استقلال مدافع دیگری دارد و وضعیت محمد مرادمند برای فصل آینده نامشخص خواهد بود.

استقلال مدافعانی با سبک های مختلف بازی دارد و ایمان سلیمی بیشترین قدرت و قدرت بدنی را در بین تمام مدافعان این تیم دارد و به نوعی مخرب ترین مدافع استقلال است و می تواند در اکثر مسابقات بازی کند فصل بعد ، حتی اگر شروع کننده باشد، برای حفظ جریان بازی و برتری استقلال نباید در فاز دفاعی ظاهر شود.

اکثر مدافعان استقلال بازیکنان سرعتی و با قدرت بازی بالا هستند و ایمان سلیمی نیز توانایی های خوبی در این زمینه دارد، اما قابلیتی که سلیمی را از دیگر مدافعان این تیم متمایز می کند، توانایی حمله و ضربه اول است. توپ ها که احتمالا برای این بازیکن صدق نمی کند. حساب ویژه ای باز کرد.

سلیمی روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شد و برنامه های تمرینی را با جدیت دنبال کرد تا با حفظ آمادگی جسمانی در شروع لیگ با بالاترین کیفیت از نظر روحی و جسمی آماده حضور در استقلال شود.

2055226
2055227

مجله اخبار فوتبال داخلی