تاوارس، دفترچه و دسته ای که با آن شگفتی را خلق کرد!


سرویس خبر شماره: 1860198
28 دسامبر 1401 در 09:19 ب.ظ
14.2K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

برزیل برنده دوئل شمال و جنوب ایران

در نیمه دوم اما اوج کار این شطرنج باز پیشکسوت رقم خورد. تاوارس در نیمه اول به دنبال یک گل نجیب برای رسیدن به نتیجه دلخواه بود که همان بسته نگه داشتن دروازه بود. تبادلات طلایی دو نیمه نشان داد که نساجی را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده است. میمی زاده با ورودش به زمین بازی را تغییر داد و روی دو گل نفت تاثیر گذاشت تا نشان دهد چرا این برزیلی در سال های اخیر به خصوص در لیگ اندونزی عملکرد درخشانی داشته است. این دومین کلین شیت و دومین پیروزی نفت در این لیگ از هفته سوم مقابل هوادار بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صنعت نفت آبادان امروز برخلاف پیش بینی ها در خانه تیم قلدر نساجی را شکست داد. سرخپوشان شمالی در این فصل با حضور مطهری بازی های مالکیتی و هجومی ارائه کردند اما مقابل تیم انتهای جدولی صنعت نفت با مشکل جدی مواجه شدند و برخلاف انتظار بدون باز کردن دروازه حریف توپ را به بیرون بردند. در نیمه دوم دو بار دروازه حریف جنوبی ها سه امتیاز حساس را از وطنی در نساجی ربودند.

نساجی و مطهری به سختی از وطنی امتیاز می گیرند و امروز هم با وجود حمایت اندک هواداران، پیروزی مقابل آنها آسان نبود، اما تاوارس نشان داد که کار خود را به خوبی بلد است و جنوبی ها را به بازی ها امیدوار کرده است. بیا.

تاوارس به دلیل نبود ITC اجازه حضور روی نیمکت زرد رنگ را نداشت و از روی سکوها بازی را تماشا کرد. او امروز با ظاهری متفاوت نسبت به کنفرانس پیش از بازی در ورزشگاه و علاوه بر کت و شلواری با پلان ها و نقشه های کاغذی وارد ورزشگاه شد. مقاله ها و برنامه هایی که از لنز عکاس “ورزه سه” دور نبود.

ادسون تاوارس سرمربی جدید آبادانی با وجود اینکه مدت زیادی از حضورش در این تیم نمی گذرد اما برنامه ها و برنامه های او نفت را رقم زده است. در نیمه اول اولویت بسته نگه داشتن دروازه بود و با وجود فشار شدید نساجی ها به خصوص در 10 دقیقه ابتدایی، بازیکنان نفت با یک سرویس هماهنگ اجازه ایجاد موقعیت جدی را به شمالی ها ندادند. . . مکوندی سرمربی صنعت نفت در کنفرانس پس از بازی به این نکته اشاره کرد و گفت: تاوارس چند هفته بیشتر است که کارش را شروع نکرده و کم کم در حال رفع نقاط ضعف هستیم.

عکس ها: معین نادری



مجله اخبار فوتبال داخلی

صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نساجی با دو گل این تیم را شکست داد و دومین برد فصل را به ثبت رساند.

تاوارس، دفترچه و دسته ای که با آن شگفتی را خلق کرد!