تاکید بی صدا: مقابل سرمربی سابق هیجان زده شوید!


کد اطلاعات: 1973952
29 اکتبر 1402 ساعت 05:29
119 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مسی ها بدون مشکل وارد اصفهان شدند

ساکت الهامی پیش از رویارویی نارنجی پوشان و ذوب آهن سعی کرد با شاگردانش آرامش برقرار کند.

تاکید بی صدا: مقابل سرمربی سابق هیجان زده شوید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان عصر شنبه در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که محمد ربیعی سرمربی 4 فصلی نارنجی پوشان در لیگ نیمکت نشین است و بدون شک این دیدار از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. سرمربی ذوب آهن.

در چنین شرایطی ساکت الهامی به عنوان سرمربی باتجربه و با آگاهی از انگیزه قوی برخی بازیکنانش برای رویارویی با محمد ربیعی، پیش از دیدار با ذوب آهن رویه جالبی را در پیش گرفت.

1942353

الهامی در روزهای اخیر بدون انجام مصاحبه روی تمرینات مس رفسنجان تمرکز کرد و با روحیه خوبی به کار خود ادامه داد. او حتی در نشست خبری پیش از بازی هم شرکت نکرد و ترجیح داد با سکوت خود آرامش را به شاگردانش القا کند.

مجتبی سرآسیایی دستیار الهامی که با ربیعی هم همکاری داشت در نشست خبری قبل از بازی شنبه شب اظهارات جالبی را درباره سرمربی مسی بیان کرد. او گفت: تاکید آقای الهامی در این هفته این است که بازیکنان از هرگونه هیجان کاذب دوری کنند و فقط در شرایط فوتبالی باشند.

الهامی که در این فصل چهره متفاوتی از خود نشان داده حالا سکوت کرده و البته با تمام وجود تیمش را برای دیدار حساس با ذوب آهن در روزهای اخیر آماده کرده است.

باید بگویم؛ دیدار تیم های ذوب آهن و مس رفسنجان روز شنبه از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی