تاکید شدید هواداران استقلال؛ قائدی با اختلاف قهرمانی ما می آید/فقط دلتنگ این ستاره هستیم



این بازیکن که در لیگ برتر بیست و دوم به ایران بازگشت و در همان فصل با آبی پوشان بازی کرد، توانست در کنار محمد محبی، دیگر استقلالی بوشهری با به ثمر رساندن 12 گل، آقای گل تیم همشهری خود شود. بازی های زیبا و درخشان استقلال به سرپرستی ریکاردو ساپینتو.

مهدی قیدی پس از پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر بیست و سوم از استقلال جدا شد و با توجه به اینکه به صورت قرضی به استقلال بازگشته بود بار دیگر به تیم اتحاد کلبا امارات منتقل شد.

حالا در شرایطی که مسئولان باشگاه شباب الاهلی برای انتقال این بازیکن شرایطی را تعیین کرده اند تا در صورت تمایل او به ایران بیاید، هواداران باشگاه استقلال به شدت از مسئولان این باشگاه درخواست کرده اند که به ایران بازگردد. این تیم

باید ذکر شود؛ خود مهدی قیدی نیز برای حضور در یک فصل دیگر در ایران و استقلال ابراز علاقه کرده بود اما ظاهرا برخی مسائل شخصی در این زمینه او را آزار داده و فعلا نمی تواند به ایران بیاید. لازم به ذکر است؛ زمانی که ملی پوشان از هنگ کنگ برگشتند با کاروان تیم ایران به کشور بازنگشتند و هم اکنون در امارات به سر می برند.

اما بررسی رسانه های ورزشی و صفحات اینستاگرام یا کانال های تلگرامی هواداران استقلال نشان می دهد که همه هواداران این تیم خواهان بازگشت مهدی قیدی هستند. آنها با تکیه بر پایه مالی هلدینگ پتروشیمی پرسیک گلف امیدوارند این افراد بتوانند با پول کلانی که دارند قرارداد مهدی قیدی را امضا کنند و هزینه انتقال قرضی او به باشگاه شباب الاهلی امارات را بپردازند.

هواداران استقلال معتقدند با حضور مارشاریپوف در خط میانی و گوستاوو بلانکو در خط حمله، مهدی قیدی به همراه مهرداد محمدی می توانند شرایط هجومی استقلالی ها را تا حد زیادی بهبود بخشند و گل های ضعیف استقلال را جبران کنند و این تیم را با اختلاف قهرمان کنند. .

قطعا در روزهای آینده و قبل از شروع تمرینات و مسابقات استقلال، این احتمال وجود دارد که از مهدی قیدی به عنوان یکی از مهم ترین و پر سر و صداترین نقل و انتقالات استقلالی ها نام برده شود و به تیم قدیمی خود بازگردد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال