تایریک هیل معامله بعدی را پس از موجی از قراردادهای عظیم WR اعلام کرد

تایریک هیل، گیرنده گسترده دلفین‌های میامی، اشاره کرده است که می‌تواند در سال آینده به دنبال یک قرارداد جدید باشد، زیرا سایر گیرندگان ستاره در لیگ قراردادهای پرسود دریافت می‌کنند.

Tyreek Hill به دنبال معامله سودآور جدید است

گیرندگان گسترده در NFL در طول این فصل خارج از فصل شروع به کسب معاملات پرسودتر در لیگ کرده اند، که می تواند خبر خوبی برای یکی از پرکارترین بازیکنان تهاجمی باشد که در حال حاضر بازی می کند.

تایریک هیل در فصل گذشته 1799 یارد دریافت کرد – بیش از هر کس دیگری در لیگ. هیل همچنین برای اکثر تاچ داون های دریافتی در NFL، با مایک ایوانز در 13 امتیاز، مساوی بود.

این بازیکن 30 ساله که این هفته صحبت می کرد، غرور خود را از سایر بازیکنانی که در پست خود به دست آورده اند و معاملات بزرگی از جمله جاستین جفرسون، ستاره مینه سوتا وایکینگز کسب می کنند، توصیف کرد.

هیل گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که دوست دارم فقط بخشی از موج قدیمی باشم، که 30 میلیون دلار بود، و جاستین جفرسون آمد و از آن پیشی گرفت، مرد.”

جفرسون در آغاز ماه ژوئن قراردادی چهار ساله را به روی کاغذ آورد که با تمدید قرارداد 140 میلیون دلاری شامل 110 میلیون دلار تضمین شده بود که او را به پردرآمدترین بازیکن غیر کوارتربک در NFL تبدیل کرد.

هیل ادامه داد: “بنابراین، بسیار به این افراد افتخار می کنم، خوشحالم که مشخصاً هم تیمی من (جیلن) وادل قرارداد جدید خود را امضا کرده است. برای بچه هایی مثل من، این عالی است. من 30 ساله هستم، همچنین به دنبال یک قرارداد جدید هستم. بنابراین، بسیار بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم در آن دسته قرار می‌گیرم. این شگفت انگیز است.”

با وجود اینکه به دنبال یک قرارداد جدید در آینده ای نه چندان دور است، هیل اولویت های خود را با میامی مشخص کرده است که ترجیح می دهد با این فرنچایز یک Super Bowl را برنده شود زیرا “برای همیشه با ما زندگی می کند”.

قرارداد فعلی هیل در میامی قرار نیست تا سال 2026 به پایان برسد، زیرا این بازیکن 30 ساله با تمدید قرارداد 4 ساله 120 میلیون دلاری با دلفین ها در سال 2022 موافقت کرد.

از زمانی که او آخرین قرارداد خود را در لیگ امضا کرد، سه گیرنده با معاملات بزرگتر از “یوزپلنگ” پیشی گرفتند – که همه آنها در فصل جاری (جاستین جفرسون، ای جی براون و آمون-را سنت براون) انجام شده اند.



https://sportslens.com/news/tyreek-hill-teases-next-deal-following-wave-of-huge-wr-contracts-im-excited-to-see-where-i-fit/ منبع: