تایریک هیل می گوید که در سال 2023 “بدترین دشمن” رئیس خواهد بود

NFL هنوز اعلام نکرده است که آنها چه زمانی برنامه فصل 2023 را منتشر خواهند کرد، اما باید در یک ماه آینده یا بیشتر از آن منتشر شود، زیرا هرگز دیرتر از 12 می ارائه نشده است. چیفز یکی از حریفان برتر در برنامه دلفین‌ها خواهد بود و بازی بین این دو می‌تواند یکی از مسابقاتی باشد که باید تماشا کرد.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/tyreek-hill-says-he-will-be-chiefs-worst-enemy-in-2023/ منبع:

جونز در توییتر به لاف‌های هیل پاسخ داد و گفت که تنها علامت صلحی که گیرنده نشان می‌دهد پس از شکست دلفین‌ها در راه اتوبوس خواهد بود.

اما هر دوی این نگرانی ها در طول فصل 2022 برطرف شد. هیل پربازده ترین فصل خود را تا به حال پشت سر گذاشت و علیرغم انجام بازی های معدودی با کوارتربک های پشتیبان، اوج های حرفه ای خود را در هر دو بازی و یارد به ثبت رساند. بدیهی است که چیفز نیز هیچ ضربه ای را از دست نداده است، زیرا آنها رژیم جدید دریافت کننده ها و بازیسازان خود را به یک عنوان دیگر در سوپربول رساندند.

– کریس جونز (@StoneColdJones) 6 آوریل 2023

در مصاحبه ای با رادیو ورزشی 810 WHB در کانزاس سیتی، هیل مقداری از مواد تابلوی اعلانات را در اختیار رئیسان قرار داد تا برای چند ماه آینده روی آن تهیه کنند.

چیفز کینگدام، وقتی دلفین‌های میامی امسال به استادیوم اروهد می‌آیند، حدس می‌زنید که چه کنیم؟ هیل به مجریان برنامه گفت. من از گفتن آن متنفرم، مرد. از بالا انداختن علامت صلح علیه شما متنفرم. من از انجام آن متنفرم! اما حدس بزنید چیست؟ من آن روز بدترین دشمن شما خواهم بود. من آن روز بدترین دشمن شما خواهم بود.»

کریس جونز از نظرات هیل توهین می کند

این برای کریس جونز، خط دفاع کنونی Chiefs خوشایند نبود.