تایلر مورتون از بازگشت پس از تغییر ناگهانی به صورت قرضی خوشحال می شود – باشگاه لیورپول

در 20 سالگی، نیاز به فوتبال ثابت در بزرگسالان آشکار بود و بلکبرن دوباره ثابت کرد که باشگاهی است که لیورپول می تواند با خیال راحت به آن روی بیاورد، زیرا آنها به دنبال پرورش استعدادهای جوان خود هستند.

شدت تمام تیم در طول فصل مانند آن است و سخت است.

مورتون 25 بازی از 36 بازی بلکبرن در چمپیونشیپ را شروع کرده است، اما در 6 بازی اخیر او سه بار از روی نیمکت آمده است، دو بار بدون استفاده مانده و فقط یک بار شروع کرده است.

با این حال، روورز در حال حاضر با 9 بازی باقی مانده پنجمین فصل قهرمانی است.

و آنها فقط یک برد با ومبلی فاصله دارند، با دیدار آنها در جام حذفی با شفیلد یونایتد در روز یکشنبه که یک بازی احتمالی نیمه نهایی در ماه آوریل را رقم زد.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/tyler-morton-finds-joy-on-return-after-sudden-intensity-shift-on-loan/ منبع:

او تحصیلات عالی داشت، می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند، اما می‌توانید ببینید که او بازیکن بسیار باهوشی است که در لیورپول به میدان می‌آید.»

با توجه به اینکه افرادی مانند کرتیس جونز، کاید گوردون، کالوین رمزی و اخیراً استفان باجکتیچ همگی در معرض آسیب های استرسی مختلف قرار گرفتند، هشدار کافی برای سایر بازیکنان جوان وجود دارد.

برنلی، انگلستان - یکشنبه، 13 نوامبر 2022: تایلر مورتون از بلکبرن روورز در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال بین برنلی اف سی و بلکبرن روورز اف سی در تورف مور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قبل از این فصل، مورتون 9 بار برای تیم اصلی یورگن کلوپ بازی کرده بود اما در غیر این صورت یکی از اعضای کلیدی آکادمی لیورپول بود.

بازگشت به ترکیب یازدهم با پیروزی 2-1 مقابل ردینگ در روز چهارشنبه اتفاق افتاد، عملکردی که شاهد آن بودیم LancsLive بالاترین امتیاز را به مورتون، با هشت از 10 گردش.

تایلر مورتون اولین دوره قرضی خود را از لیورپول پذیرفته است و زمان بازی او به درستی توسط بلکبرن مدیریت می شود و سرمربی او از تغییر “شدت ناگهانی” آگاه است.

2JNBJ5H تایلر مورتون از بلکبرن روورز در جریان مسابقات جام کارابائو، مسابقه دور اول در ایوود پارک، بلکبرن.  تاریخ تصویر: چهارشنبه 10 اوت 2022.

توماسون گفت: “او هرگز بازی های زیادی در این سطح بالا انجام نداده بود، این فوتبال زیر 21 سال نیست.” تلگراف لنکاوی.

بازیکنان زیادی وجود ندارند که به اندازه کافی قوی باشند که بتوانند همه این بازی ها را انجام دهند و اگر قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده اید، به این ترتیب در حال یادگیری در کار هستید.

«این استراحت لازم بود. دیدید که وقتی خارج از خانه مقابل لستر بازی کرد، 75 دقیقه اول عالی بود و سپس در پایان کمی خسته شد.

قبل از بازگشت اعتماد به نفس خود به تیم، مدیر Jon Dahl Tomasson از “هوشمندی” مورتون استقبال کرد و آنچه به عنوان موسیقی به گوش یورگن کلوپ خواهد رسید، توضیح داد که چرا او نیاز به استراحت از تیم اصلی دارد.

وقتی یک بازیکن جوان به طور ناگهانی با این شدت در این لیگ بزرگ بازی می کند، هزینه زیادی دارد.

این یک عملکرد خوب از طرف قرضی لیورپول ارزیابی شد که به اعتماد به نفس او کمک کرد، زیرا نقش کلیدی در گل دوم داشت.