تایلر هررو ممکن است برای بازی در فینال NBA بازگردد

احتمالا تایلر هرو این را می داند. به همین دلیل است که او به Gold-Onwude گفت که به هیچ وجه فکر نمی کند که دیگر برنگردد و دلیل آن این است که نمی خواهد ریتم فعلی تیم را به هم بزند.

— Ros Gold-Onwude (@ROSGO21) 5 ژوئن 2023

صبح روز دوشنبه، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه هیرو ممکن است به همان سرعتی که تصور می‌شد در دوره توانبخشی خود پیشرفت نکند. Ros Gold-Onwude از ESPN پس از صحبت خود با Herro، توییتی را ارسال کرد که وضعیت را برجسته کرد. او گفت که او ورم و درد در دست خود را تجربه می کند و بیشتر در حین حرکت “پیگیری از طریق” تیراندازی به توپ بسکتبال است.

– توپ دروغ نگو (@Balldontlie) 2 ژوئن 2023

سوالاتی در مورد توانایی های دفاعی او وجود دارد که می تواند مشکلات مربوط به مسابقه را ایجاد کند، و این در فینال های NBA بسیار صدق می کند. در حالی که نیکولا جوکیچ بازیکن ستاره ناگتس است، جمال موری یک کاتالیزور برای تمام آنها پس از فصل بوده است و نگهبانی از او احتمالاً در مقطعی بر دوش هرو خواهد افتاد.

تایلر هررو: “در نهایت.”

او ممکن است درگیر چیزی باشد. ادغام او در چرخش نه تنها زمان می برد، بلکه ناگت ها همه چیز را در مورد این بیماری می دانند و احتمالاً تمام تلاش خود را برای سوء استفاده از آن انجام می دهند.

گزارش از #فینال NBA: من با تایلر هرو قبل از بازی روتین قبل از بازی 2 صحبت کردم و او به من گفت که بعد از تیراندازی هم درد و هم تورم در دست راست را تجربه می کند و زمانی که در حال انجام یک حرکت تیراندازی “پیگیری از طریق” است، می تواند درد را احساس کند. او همچنین خود را به اشتراک گذاشت…

گمانه زنی هایی وجود داشت که او ممکن است در بازی 1 حضور داشته باشد. طبق گفته آدریان ووجناروفسکی از ESPN قبل از بازی، هرو به طور جدی به بازی یکشنبه 2 به عنوان تاریخ هدف خود برای بازگشت چشم دوخته بود. اما همه چیز در آخر هفته کاملاً به هم نخورد و سومین گلزن برتر تیم هیت از فصل معمولی، دوباره برای پیروزی سری میامی از میدان خارج شد.

تایلر هرو، گارد میامی هیت در اولین بازی پلی آف 2023 مصدوم شد. زمانی که او برای ترمیم شکستگی دست راست تحت عمل جراحی قرار گرفت، جدول زمانی به او داده شد که به نظر می‌رسید او را مجبور می‌کرد تا ادامه فصل را از دست بدهد. اما هیت به عنوان نفر هشتم به فینال های NBA راه پیدا کرده است، و طبق گزارش ها، هرو چشم به بازگشت در آینده ای نزدیک داشته است.

تایلر هررو ممکن است تمام فینال های NBA را از دست بدهد



https://sportslens.com/news/report-tyler-herro-might-not-return-to-play-in-nba-finals/ منبع: