تایید هیتینگا، دستمزد لنی یورو و شغل جدید تیاگو – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

لیورپول انتصاب جان هیتینگا را تایید کرده است، اما جذب لنی یورو، مدافع میانی لیل را از دست داده است.

ورود هیتینگا به لیورپول تایید شد

هیتینگا بازیکن سابق اورتون رسما به عنوان کمک مربی جدید لیورپول در جدیدترین بازی آرنه اسلات تایید شد.

این مربی 40 ساله سابقه مربیگری قبلی در آژاکس و وستهم را داشته است و امیدوارم تاثیری مشابه آنچه که پپ لیندرز در کنار یورگن کلوپ انجام داد، داشته باشد.

وست برومویچ، انگلیس - دوشنبه، 20 ژانویه 2014: جان هیتینگا بازیکن اورتون روی نیمکت تعویضی قبل از بازی لیگ برتر مقابل وست برومویچ آلبیون در هاثورنز.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)وست برومویچ، انگلیس - دوشنبه، 20 ژانویه 2014: جان هیتینگا بازیکن اورتون روی نیمکت تعویضی قبل از بازی لیگ برتر مقابل وست برومویچ آلبیون در هاثورنز.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هلندی به همراه افرادی مانند سیپکه هالشوف و روبن پیترز می‌پیوندد، زیرا اوضاع زیر نظر اسلات شکل می‌گیرد.

ریموند بریگز نیز اخیراً به عنوان مربی توسعه فردی تیم اول منصوب شده است و جایگزین ویتور ماتوس جدا شده است که نقش مشابهی را ایفا می کند.

6 مورد دیگر امروز

  • یورودستمزدهای هنگفت او در منچستریونایتد نشان می دهد که چرا لیورپول از انتقال او کناره گیری کرد. او برای تست پزشکی در اولدترافورد آماده است
  • کمپین ها استقبال کرده اند قانون هیلزبورو طرح هایی که در سخنرانی پادشاه توسط دولت جدید کارگر تایید شد
  • یورگن کلوپ جانشین گرت ساوت‌گیت به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس نخواهد بود، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار می‌گوید که او همچنان متعهد به استراحت یک فصل است.
  • یک باشگاه لیگ برتر عربستانی لیورپول را شکست داده و دروازه بان خود را به خدمت گرفت بنتو – اما این می تواند خبر خوبی برای قرمزها باشد!
  • لیورپول اکنون در حال مذاکره برای فروش این مدافع است بیلی کومتیو پس از اینکه او از تیم پیش فصل اسلات کنار گذاشته شد. علاقه مندی یونایتد در اسکاتلند وجود دارد

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لندن، انگلیس - جمعه، 6 نوامبر 2020: سپ ون دن برگ، بازیکن لیورپول، در حین تدارکات پیش از بازی قبل از بازی لیگ برتر 2 دسته 1، بین تیم های زیر 23 ساله های وستهام یونایتد و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در راش گرین.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لندن، انگلیس - جمعه، 6 نوامبر 2020: سپ ون دن برگ، بازیکن لیورپول، در حین تدارکات پیش از بازی قبل از بازی لیگ برتر 2 دسته 1، بین تیم های زیر 23 ساله های وستهام یونایتد و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در راش گرین.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • جارل کوانسا، مدافع لیورپول، پس از موفقیت در فصل 2023/24 در آنفیلد (LFC) انتظار دارد فصل آینده را آغاز کند.
  • تیاگو که به تازگی بازنشسته شده است، در تابستان امسال به عنوان مربی در بارسلونا مشغول به کار شد و در کنار هانسی فلیک برای کسب تجربه کار کرد.
  • تیم فروش بلیت لیورپول پس از یک “مشکل فنی جدی” که اعضای باشگاه را در برگه رای گیری بلیت تحت تاثیر قرار داد عذرخواهی کرد.

چت دیگر از جای دیگر

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 31 ژانویه 2024: انزو فرناندز بازیکن چلسی پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی اف سی در آنفیلد، افسرده به نظر می رسد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 31 ژانویه 2024: انزو فرناندز بازیکن چلسی پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی اف سی در آنفیلد، افسرده به نظر می رسد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • چلسی پس از انتشار یک ویدیوی نژادپرستانه و تبعیض آمیز در شبکه های اجتماعی (بی بی سی اسپورت) علیه انزو فرناندز اقدامات انضباطی را آغاز کرد.
  • دارن ایلز، مدیر اجرایی نیوکاسل می‌گوید سرخابی‌ها می‌خواهند ادی هاو را حفظ کنند و در برابر هر رویکردی در مورد شغل خالی انگلیس مقاومت خواهند کرد (بی‌بی‌سی اسپورت)
  • لوکا مودریچ قراردادی یک ساله با رئال مادرید تا تابستان آینده تمدید کرد. با این سرعت، او هنوز در 60 سالگی آنجا خواهد بود!

ویدیوی روز

با رسمیت رسیدن هیتینگا به لیورپول، این یادآوری است که باید تماشا کنید اینجا آنفیلد استگفتگو با الکو بورن، روزنامه نگار فوتبال هلندی درباره جدیدترین جذب قرمزها…

https://www.thisisanfield.com/2024/07/heitinga-confirmed-leny-yoro-wages-thiagos-new-job-latest-liverpool-fc-news/ منبع: