تایید ورزش: پاسخ مسی به بارسا منفی نیست!

به گزارش “ورش سه”، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و او این اختیار را دارد که به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی برود.
سران پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام دادند اما او همیشه از امضای قرارداد جدید با این باشگاه خودداری می کرد و گفته می شود اولین پیشنهاد رسمی آنها را رد کرده است.
حضور خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های او در شهر بارسلونا شایعه بازگشت احتمالی ستاره آرژانتینی به نیوکمپ را تشدید کرده است و بسیاری از رسانه های اسپانیایی نیز به این موضوع پرداخته و آن را محتمل می دانند.
حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که مذاکراتی بین نمایندگان دو طرف برای بازگشت مسی به بارسلونا انجام شده است اما هنوز تصمیم نهایی در این زمینه مشخص نیست.

1807596


سرویس خبر شماره: 1894639
17 مارس 1401 @ 13:33 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داده است که پاسخ مسی یا اطرافیانش به احتمال بازگشت به بارسلونا یک “نه” قاطع نیست و در واقع او این احتمال را رد نکرده است. هر اتفاقی ممکن است در چند هفته آینده بیفتد.
آنها همچنین معتقدند که نتیجه بازی امشب پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری این بازیکن در آینده داشته باشد.
این در حالی است که مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و استفاده از اهرم های مالی پی در پی باعث شده است که سقف مالی این باشگاه در لالیگا بسته شود و اگر قصد جذب مجدد مسی را دارند، باید تابستان امسال را بفروشند و دستمزدها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. آینده را اجرا کنند



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا روز به روز جدی تر می شود.

تایید ورزش: پاسخ مسی به بارسا منفی نیست!