تایید پیش بینی ها: حضور رسمی بیل در مسابقات گلف!

گرت بیل ستاره سابق رئال مادرید قرار است در اولین تورنمنت رسمی گلف خود شرکت کند.

تایید پیش بینی ها: حضور رسمی بیل در مسابقات گلف!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیل در دوران فوتبالش به خصوص در سال های اخیر به دلیل علاقه شدیدی که به گلف داشت با انتقادهای زیادی مواجه شده بود.
بسیاری بر این باور بودند که صدمات متعدد و طولانی مدت او به دلیل بازی گلف و توقف نکردن حتی در حین درمان است و باعث شد که بسیاری رفتار او را غیرحرفه‌ای بدانند.
او در یکی از بازی های تیم ملی ولز حتی پرچمی دریافت کرد که روی آن نوشته شده بود: «ولز، گل، رئال مادرید. به همین ترتیب.” این نشان داد که اهمیت گلف برای او حتی از رئال مادرید مهمتر است و باعث عصبانیت هواداران آن تیم شد.

1794622



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1866462
04 فوریه 1401 در 09:59
3.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این بازیکن که به عقیده بسیاری می توانست بسیار درخشان تر و موفق تر باشد، سرانجام چند روز پیش اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در زمین فوتبال حضور داشته باشد و از این ورزش خداحافظی کرد.
بعد از این تصمیم خیلی ها از جمله پپ گواردیولا پیش بینی می کردند که او به یک ستاره موفق در ورزش گلف تبدیل شود و حالا ظاهرا این اتفاق در حال رخ دادن است.
گفته می شود که بیل به زودی، تنها دو هفته پس از بازنشستگی از فوتبال، در مسابقات گلف AT&T Pebble Beach شرکت خواهد کرد تا علنا ​​توانایی خود را در این ورزش ثابت کند.