تا زمانی که نویر هست به بایرن مونیخ نمی روم!


سرویس خبر شماره: 2052078
11 جولای 1403 در 1:54 ب.ظ.
390 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مامرداشویلی:

گئورگی مامارداشویلی، دروازه بان تیم ملی گرجستان شایعات پیوستنش به بایرن مونیخ را تکذیب کرد.

تا زمانی که نویر هست به بایرن مونیخ نمی روم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی گرجستان یکی از تیم های غافلگیرکننده جام ملت های اروپا 2024 بود که موفق شد با پیروزی مقابل تیم ملی پرتغال در مرحله گروهی به مرحله یک هشتم این رقابت ها راه پیدا کند اما در آخرین مرحله. شب در دیدار مقابل اسپانیا شکست خورد و از مسابقات کنار رفت.

مامرداشویلی بدون شک ستاره بی چون و چرای تیمش در این تورنمنت بود و عملکرد درخشانی که در دروازه گرجستان به نمایش گذاشت یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بود و به همین دلیل توانسته است. توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد.

2049270

در روزهای اخیر رسانه های آلمانی شایعات متعددی مبنی بر علاقه سران باشگاه بایرن مونیخ به این بازیکن منتشر کرده و حتی مدعی شده اند که تماس هایی با باشگاه والنسیا برقرار شده است اما به نظر می رسد او تصمیمی برای پیوستن به این بازیکن ندارد. این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی

وی در پاسخ به سوالی در مورد این شایعات به خبرنگاران گفت: بایرن همچنان بهترین دروازه بان جهان را دارد بنابراین فعلا امکان پیوستن به این باشگاه وجود ندارد و تنها در صورت بازی به این باشگاه می روم وگرنه من نمی روم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی