تبریک قهرمانی پرسپولیس توسط استقلالی محبوب!

فرزاد آشوبی در پاسخ به سوال محمدحسین میشاقی مبنی بر اینکه برخی تیم ها و برخی بازیکنان می گویند “نمی گذارند یا نمی خواهند ما قهرمان شویم”، گفت: این حرف ها واقعیت فراری است. یکی از دلایل عملکرد فوق العاده پرسپولیس در پایان فصل، فضای آرام و به دور از تنش در باشگاه، تیم فنی و بازیکنان بود و در نهایت کاری را انجام دادند که بسیار سخت و غیرمنتظره به نظر می رسید.

این بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال یادآور شد: بهتر است کمی نگاهمان را وسعت دهیم و مدرن تر ببینیم و الگو بگیریم. به این ترتیب آرامش بیشتری خواهیم داشت و اثربخشی این گروه افزایش می یابد.

قربانی در اظهارنظری جالب گفت: چه اشکالی دارد که من به عنوان یک استقلالی قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم؟ با وجود اینکه ادین ترزیچ سرمربی دورتموند در روز پایانی قهرمانی را به بایرن مونیخ داد، به آنها تبریک گفت. بهتر است یاد بگیریم که فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما علامه دهر نیستیم. هیچ اشکالی ندارد که از کشورهای اروپایی برای پیشرفت فوتبال خود یاد بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال نیز در این خصوص گفت: اظهار نظر و مصاحبه در این راستا فرار از واقعیت است و چیزی جز آنچه در لیگ امسال شاهد بوده ایم نیست. امسال شرایط به گونه ای بود که استقلال و سپاهان دست بالا را داشتند اما متأسفانه استقلال نتوانست از این فرصت استفاده کند و پرسپولیس در پایان فصل خیلی با دقت بیشتری کار کرد.

وی یادآور شد: سپاهان اگر ملوان را می برد قهرمان می شد اما این فرصت را از دست داد و ماهی لغزید و پرسپولیس تیمی نیست که بگذارد آن ماهی هدر برود.

وی ادامه داد: قطعا این نوع رفتار و مصاحبه های تخیلی که دست در کار است تا قهرمان نشویم یا شرایط به نفع رقیب است، غیر از اینکه تیم را بیگانه می کند، از نظر شرایط فنی هیچ کمکی به پیشرفت نمی کند. و برای رسیدن به هدف رشد کنید.


سرویس خبر شماره: 1940798
9 ژوئن 1402 ساعت 00:23 |
3.2 هزار |

5نقطه نظر

قربانی: از سرمربی دورتموند یاد بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برنامه فوتبال سطح بالا شامگاه دوشنبه با حضور پیروز قربانی و فرزاد آشوبی برگزار شد و این دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره مسائل مختلف و دلایل مهم قهرمانی و قهرمانی قرمزها صحبت کردند. ناکامی لس‌بلوز و سپاهان در کسب جام. آنها اشاره کردند که یکی از آنها در حاشیه درگیر شد و اظهارات و مصاحبه کرد.

دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره اظهارات و حواشی فصل اخیر بین تیم های مدعی اظهارنظرهای جالبی داشتند.

تبریک قهرمانی پرسپولیس توسط استقلالی محبوب!