تحریم جنجالی: گرجستان در آستانه تاریخ سازی است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2051280
7 جولای 1403 در 00:08
12.5 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

تیم ملی گرجستان با زدن گل دوم مقابل پرتغال در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 قرار گرفت.

تحریم جنجالی: گرجستان در آستانه تاریخ سازی است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی گرجستان و پرتغال در سومین دیدار مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه غیرمنتظره ای همراه بود.

در این دیدار که پرتغال باید سه امتیازی می شد، در همان ابتدا با اشتباهات بازیکنان این تیم توپ به دست گرجی ها رسید و خویچا کواراتاخلیا دروازه دیگو کاستا را باز کرد.

پس از این گل، پرتغال صاحب توپ شد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند و با وجود چندین حمله خوب، خط دفاعی گرجستان به خوبی خود را حفظ کرد.

2048105
2048104

با شروع نیمه دوم، گرجستان فاصله را بیشتر کرد و به چند پله رسید. در دقیقه 55 پس از هجوم لوچوشویلی به محوطه جریمه پرتغال، آنتونیو سیلوا او را پایین آورد. داور ابتدا پنالتی را باور نکرد و تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد اما پس از دخالت VAR تصمیم خود را تغییر داد و به پنالتی رای داد. پس از لحظاتی، گیورگی میکاوتادزه پشت توپ قرار گرفت و با اینکه دیوگو کاستا به درستی جهت ضربه را تشخیص داد، توپ در گوشه سمت راست دروازه باقی ماند و نتیجه 2-0 شد.

گرجستان با این برد ارزشمند می تواند چهار امتیاز جدول رده بندی گروه F را کسب کند و به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم راهی مرحله پلی آف شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی