تحلیلگران ESPN هنوز بوستون سلتیکس را حساب نکرده اند

— First Take (@FirstTake) 25 مه 2023

شانس‌سازان شانس‌شان را دوست دارند که حداقل سریال را طولانی‌تر کنند و آن را به میامی بازگردانند. سلتیکس برای بازی 5 امشب یک امتیاز 8.5 است، اما تیم ضعیف در هر بازی تا کنون این سری پیروز بوده است.

چند روز پیش، بوستون سلتیکس در فینال کنفرانس شرق با نتیجه 3-0 مغلوب میامی هیت شد. میامی به وضوح تیم بهتری بود، و به نظر می رسید که سلتیکس اراده خود را برای رقابت در نیمه دوم بازی 3 از دست داده است.

ریچارد جفرسون پیش بینی کرد که سلتیکس از شکست 3-0 بازخواهد گشت



https://sportslens.com/news/espn-analysts-not-counting-out-boston-celtics-just-yet/ منبع:

.@WindhorstESPN نمی توان بازگشت سلتیکس را در این “فینال کنفرانس بیزارو” رد کرد: pic.twitter.com/DRZE6cAo7P

– NBACentral (@TheNBACentral) 25 مه 2023

(از طريق @ESPNNBA ) pic.twitter.com/uLxzEE8ET5

ریچارد جفرسون می گوید ناگتس در فینال به مصاف سلتیکس خواهد رفت:

ریچارد جفرسون کسی بود که روز پنجشنبه در ESPN ادعای NBA را مطرح کرد. جفرسون وقتی توضیح داد که دنور ترجیح می دهد کدام تیم را در فینال ها ببیند، توضیح داد که چرا هیت حریف آسان تری برای نیکولا جوکیچ و ناگتس خواهد بود. او صحبت های خود را با گفتن «وقتی» به جای «اگر» وقتی صحبت می کرد که سلتیک ها به طور بالقوه پیشرو هستند، پایان داد.

هیچ تیمی در تاریخ NBA هرگز از شکست 3-0 در هیچ مرحله پلی آف بازنگشته است، اما برخی از کارشناسان ESPN هستند که به بوستون فرصت مبارزه می دهند. یکی از آنها حتی به جرأت بازگشت را پیش بینی کرد.

برایان ویندهورست هشدار خود را در مورد حضور بالقوه سلتیکس در بازی های آینده داد. او وضعیت کنونی را فینال کنفرانس «بیزارو» خواند و با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن بازی‌های پلی‌آف تاکنون، هیچ چیز را نمی‌توان رد کرد. ویندهورست در مورد اینکه چقدر شانس ها در برابر بوستون انباشته شده است به جزئیات پرداخت، اما در پایان گفت که هر چیزی در این فصل ممکن است.

«بوستون خواهد بود. بوستون اولین تیمی خواهد بود که برمی گردد (از 0-3)

اما بوستون توانست در بازی 4 پاسخ بزرگی بدهد. پس از اینکه اساساً همه آنها را حساب می کردند و از قبل برای فینال NBA Heat vs. آنها بازی حذفی را در جاده با 17 امتیاز بردند و هیت را منفجر کردند و فصل خود را زنده نگه داشتند.