تحول بزرگ سپاهان با مربی ایرانی! (تصویر)


کد اطلاعات: 2049450
29 ژوئن 1403 در 7:12 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

8 برد و 3 تساوی در 11 مسابقه؛

قبل از بازی برگشت سپاهان، مقابل ذوب آهن بود که جلال امیدیان با رفع موانع موجود به سپاهان پیوست.

تحول بزرگ سپاهان با مربی ایرانی!  (تصویر)

به گزارش “ورزش”، امیدیان در حالی به جمع تیم فوتبال سپاهان اضافه شد که عقاب طلایی اصفهانی با شکست در آبادان مقابل صنعت نفت شانس قهرمانی در لیگ برتر را تا حد زیادی از دست داد و تساوی مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان این دیدار را به پایان رساند. . برای اینکه از کورس قهرمانی دور بمانند، عصبانیت هواداران اصفهانی آن روز به آنها برخورد کرد.

اما با اضافه شدن جلال امیدیان تغییرات قابل توجهی در سبک بازی سپاهان به وجود آمد که بررسی مسابقات این تیم نشان می دهد و موفق شدند نتایج خوبی کسب کنند که سومین آن را با 57 امتیاز قطعی کردند. در لیگ برتر و از سوی دیگر گل گهر با یک شکست به فینال جام حذفی نیز راه یافت.

2045083

در واقع از زمان اضافه شدن جلال امیدیان به عنوان دستیار موریس، سپاهان 11 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده و شکستی نداشته و در مقابل 8 برد و 3 تساوی، روند طلایی پوشان را از زمان اضافه شدن نشان می دهد. مورایس دستیار ایرانی کادر فنی تغییر کرد.

یکی از خواسته های هواداران سپاهان اضافه شدن یک دستیار ایرانی به کادر فنی مورائیس بود. این درخواست با توجه به تجربیات ناخوشایندی که سرمربی پرتغالی سپاهان در کره جنوبی داشت پذیرفته نشد اما در نهایت تن به این درخواست داد. باشگاه و هواداران در روزهای حساس. و تاکنون با اعتماد به امیدیان به نتایج خوبی رسیده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی