تخت نکیسا: رحمتی دوست من است، ربیعی سرمربی!


سرویس خبر شماره: 2052065
11 جولای 1403 ساعت 13:22 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

من نمی دانم این شایعات از کجا می آیند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت سرمربی این تیم برای فصل جدید توضیحاتی ارائه کرد.

تخت نکیسا: رحمتی دوست من است، ربیعی سرمربی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال ذوب آهن فصل گذشته در جدول رده بندی لیگ برتر به مقام پنجمی دست یافت و همین عملکرد باعث شد تا مدیرعامل این باشگاه بر ادامه همکاری با محمد ربیعی تاکید کند و زمزمه هایی مبنی بر حضور سید مهدی رحمتی در این رقابت ها به گوش می رسد. این تیم را رد کند.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در حاشیه انتخابات فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: در لیگ بیست و چهارم نیز مانند لیگ بیست و سوم با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و شایعات مطرح شده صحت ندارد. تمام تلاش ما بر این است که مثل پارسال تیمی با بار فنی بالا تشکیل دهیم.

وی در واکنش به شایعه حضور مهدی رحمتی در ذوب آهن اعلام کرد: من همیشه واضح صحبت می کردم و هیچ چیز مبهم نمی گفتم. آقای رحمتی دوست عزیز و همکار سابق من هستند که از دوستان بسیار عزیز من به حساب می آیند اما با آقای ربیعی قرارداد دو ساله داریم و دوستی بسیار خوبی با هم داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: سال گذشته لطف خدا شامل این رفاقت در سازمان ما شد و خوشبختانه توانستیم به جایگاهی برسیم که در روز پایانی لیگ برتر همه خوشحال باشیم. با آقای ربیعی ادامه می دهیم و مشکلی نیست. آقای رحمتی سرمایه ملی عزیز ما هستند اما واقعا نمی دانم این مشکل از کجا می آید اما صحبتی با ایشان نشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی