تخصص طارمی برای تیم ملی جواب نداد!(عکس)

قبل از اینکه مهدی طارمی گل پیروزی ایران مقابل اروگوئه را بزند، مهاجم ملی پوش با نفوذ خوبی وارد محوطه جریمه حریف شد. در این لحظه مدافع اروگوئه ای تکل بلندی روی پای طارمی انجام داد و با اینکه توپ را زد اما با مهاجم شماره 9 ایران نیز برخورد کرد و او را سرنگون کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که شایعات زیادی درباره مهدی طارمی و تحریم هایش در پرتغال به وجود آمد و حتی باعث شد اتحادیه فوتبالیست های این کشور و باشگاه پورتو بیانیه هایی در حمایت از این ستاره ایرانی منتشر کنند. صحنه مشکوکی در بازی ایران و اروگوئه رخ داد.

یعنی تخصص طارمی در قرار دادن بدنش در مقابل مدافعان حریف و گرفتن خطا از آنها در دیدار مقابل اروگوئه جواب نداد اما این بازیکن با گل زیبایی که به ثمر رساند بار دیگر توانایی های خود را به نمایش گذاشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845112
02 مه 1401 @ 1:57 بعد از ظهر |
926 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شماره 9 زده شد، پنالتی نبود

سقوط مهدی طارمی در محوطه جریمه اروگوئه توسط داور اتریشی به عنوان پنالتی شناخته نشد.

تخصص طارمی برای تیم ملی جواب نداد!(عکس)

سقوط طارمی در این صحنه باعث شد تا او خطای پنالتی روی خودش را باور کند اما داور اتریشی چنین نظری نداشت و رای به ادامه مسابقه داد.

یعنی حتی اگر طارمی می توانست ناجی تیم ملی ایران شود و یک گل زیبا برای پیروزی مقابل اروگوئه به ثمر برساند، اما اگر این صحنه مشکوک در محوطه جریمه اروگوئه را داور پنالتی نامید، نام از این بازیکن دوباره در تاریخ پنالتی ها نام برده خواهد شد.